*Cannes 2015*

Her yıl yapılan bu organizasyonu sırf kırmızı halıda ki hatunları görebilmek için izliyorum ,tabi bu sayede her yıl gösterime giren filmleri de keyifle öğrenip izlemiş oluyorum 🙂 .Her yıl ne giyeceğini merakla beklediğim tek kadın  Aishwarya Rai Bachchan 😀 .Çok çok bir harika olmuş, bu kadın nasıl güzel nasıl güzel kelimelerim yetersiz kalıyor ve işin ilginç yanı şudur ki 4o’lı yaşlarda olmasına rağmen bunca yıldır hiç değişmedi.

proxy (1)-horz

Kocan şanslı adam ,bunu yazıyorum çünkü buradan öyle gözüküyor 🙂 . #BeautyQueen bu yıl festivalde 2. gününde  Elie Saab markalı elbiseyi tercih etti.Pek de yakışmış, gözler, elbise ,saçlar o müthiş ruju , kusursuz olmuş 🙂 . Onu tanımayan sizler Hintli olduğu , 1994 yılı Miss World (Dünya Güzeli) seçildiğini bilin.  Hindistan’da çok ünlü  olan kocası Abhishek ,Kayın babası Amitabh  ve Kayın validesi Jaya çok tanınan oyuncular 🙂 .

BoRqmHVIEAAF8Di

Kocası ile beraber oynadığı Guru filmini ve Hindistanın kralı SRK la efsane olduğu Devdas‘ı izlemelisiniz çok iyi filmler 🙂 .Eklediğim bu resim geçen yıl ki Cannes’in son gününden 😀 .

attends the Geçen yıl ilk gün kırmızı halıdaki Roberto Cavalli elbisesi 🙂 .Her yıl olay bu kadın 😀 . Bir ara  Hindistan da fazla kiloları yüzünden topa tutulmuştu, kötü bir benzetme olacak ama küçük fil yavrusu diyorlardı kadına doğum sonrası veremediği kiloları yüzünden , ben o zaman bile çok beğeniyordum onu kilolu bile çok güzel  ben yakıştırmıştım kilolu halini de 🙂 .

CFJ9KrcVEAApRYeLoreal Paris bütün güzellerini her yıl bu kırmızı halıya döktüğünden ister istemez eklemek durumunda kalıyorum buraya diğerlerini de 😀 .Mavi renkli  Ralph & Russo elbiseyi tercih etmiş Sonam Kapoor (Anil Kapoor‘un kızı) ,aslında güzel elbise ama neden bilmem bu kız bu makyajla mahvetmiş , çok kuru göz altları simsiyah kalmış ve o tondaki kırmızı rujla pek olmamış .

CFC3RNHUIAAYHLL

Katrina Kaif  üzgünüm ama çok kötü üstünde kırmızının kaç tonu var ? Saç nar kızılı ,elbise ,kemer , açık kırmızı ruj üstüne halı da kırmızı ,seçemedim seni olmamış olmamış olmamış 😀 .Bütün kuşları katlettin bu elbiseyle 😀 .

libingbing

LiBingbing  İlk gün ZuhairMurad marka bu elbiseyle çok şıktı ,ben çok beğendim saçı ,kemer ve çantası çok uyumlu prenses gibi olmuş ,çok yakışmış 🙂 .

Natalie-Portman-In-Christian-Dior----La-Tete-Haute----Cannes-Film-Festival-Premiere-Opening-Ceremon-horz

Natalie Portman  Christian Dior  kırmızı elbiseyle yürüdü halıda.Üzgünüm ama elbise sana olmamış sanki çok düz kalmışsın içinde .Güzel kadınsın sen makyaj ve saçın güzel olmuş öyle yani 🙂 .

HTB1Z2EQHXXXXXc5XpXXq6xXFXXXG-horzCheryl  Fernandez ilk gün Zuhair Murad tasarımı elbise giydi çok hoş olmuş 🙂 .Güzel kadın, bana bu fotoğrafı Eliz Sakuçoğlunu anımsattı ?

CFTgzo_UkAA3cT5-horz

Salma Hayk Aman yarabbi bu kadın ne yapmaya çalışıyor kkk!!! 😀 .Zaten yarısı dışarıda geriye ne kalmış bir meme uçları kapalı 😀 .Rengi ve  kesimi yakışmış kolyesini beğenmedim 🙂 .

CFOwxOeW0AEXY6t-horzBuda LiBingbing  giydiği yine bir başka Elie Saab elbisesi 🙂 .

cherylfernandezCheryl Ann Fernandez  festivalin ya ilk yada 2. günü giydi bu elbiseyi  Ralph & Russo marka ^^.Keşke kemer olmasaydı 🙂 .

sonam-cannes-1-170515-horz

Siz kimi beğendiniz benim oyum Aish’ten yana Sonam ve Aishwarya’nın yeni elbiselerini merakla bekliyorum :).

Birinci postaydı bu eklediklerim gözüme çarpan bunlar şuan için, umarım eklerim  2. partiyi de 🙂 .

Bir Cevap Yazın

