~~BIGBANG – BAE BAE_LOSER~~

Yeni albüm yeni klip deli ettiler beni bunlarınkisi nasıl bir kafa anlayamıyorum ben tam bir yıl sonra 10. yıllarını kutlayacaklar ilk gün ki kadar seviyorum onları ben hele ki T.O.P 😀 .

highcut_2011_01_top_13__1_

Yeni albüm harika Tokyoda verdikleri konser mahvetti beni bir VIP olarak yazıyorum bunu sizlere onları sevmek başka bir şey. Ben hep diyorum bunu Hayat onlara güzel ama onlar olunca bana da güzel 🙂 .

Şimdi yazmak istiyorum sizlere soruyorum çoğumuzun +18 olarak beklediği  (teaserda öyle gördük çünkü) bae bae klibi nasıl ?Ben çok beğendim hele uzaya gidip kızlarla halay çekmeleri 😀 😀 hatunların saçı da gelin topuzu mütişş  öldüm kkk!!! 😀 . Acaba aya gidip alem yapmak hangisinin fikriydi ? kkk!!! 😀 .

Hep kaybeden olmak çok kötü aynaya baktığında bir korkak görmek ondan daha da kötü, nasıl güzel sözler her seferinde daha bir hayran oluyorum bu adamalara .Videoda T.o.p♥~♥  ağlama sahnesinde kötü oldum üzüldüm canım o benim ağlatmasınlar seni bir daha  dayanamıyor kalbim ama beyaz mayolu kijibee kızla çektiğin o sahneleri gördükten sonra üzüntüm bir anda silindi istediğin kadar ağlayabilirsin 😀 (zaten ağlama demenin ne faydası oluyor ki ).Seungrinin ayak showla dikiz aynasını kırdığı sahne çok bir harika sert çoçuk 😀 . Yaramaz oğlan GDragon‘un yollarda otostop çekmek istercesine hüzünlü bekleyişleri asıl dramdı sizde farketmişsinizdir 😀 .

4 gün oldu klipler yayınlanalı 10.000.000 geçmeleri an meselesi  çok seviliyorlar bu gerçek 🙂 .

Bir Cevap Yazın

