* Le Jun Kai *

vpyxd29 bölümlük mini Çin dizisi 😀 . Geçen yıl izlemiştim ama tam türkçe alt yazısı yoktu  viki sağolsun 🙂 .Yeppuda sitesi sayesinde Türkçe alt yazılı da izledim ve izledikten sonra burada da bahsetmek istedim size .Ben çok severek izledim ,bölüm süreleri çok kısa 13 ,14 ,15 er dakikalar arasında değişiyor zamanlar. Başrol de Peter Ho ve Janıne Chang var ve yazmadan edemedim bu ikisini çok yakıştırdım birbirine 😀 bu dizi haricin de ring ring bell dizisinde de beraber rol almışlar ,onu izlemedim henüz. Geçen yıl bu diziyi izlerken ki hallerim geldi de aklıma bir heyecanla nasılda izlemiştim bölümleri, izlerken de senariste bir sürü sayıştırmıştım kısa bölüm süresi yüzünden    .

Repliksiz olmaz  .

ljk7a-tile

Kadına doğum gününde ettiğine bak mikrobun 😀 .

ljk 6a-vert

Oldu oldu hemde köpek gibi pişman oldu da iş işten geçti  .

Dizi ost ^^

İzleyin sizde 🙂 .

 

Bir Cevap Yazın

