* Hwayi: A Monster Boy *

hwayi-poster-2

Film izlemeyi bırakamıyorum ben 🙂 . Yine izleyip çok beğendiğim bu filmi paylaşmak istedim sizinle çünkü izleyip beğenince ben istiyorum ki sizlerde benim gibi bir sürü bir sürü izleyip mutlu olun, iyi ki izledim diyin keşke ilk çıktığı zaman izleseydim diye düşünün 🙂 .Ben her seferinde öyle düşünüyorum izlemekte geç kaldıklarım için ^^.

Filmde benim daha özce izleyip tanığım oyuncular var ve hepside bu rollere o kadar uymuş ki oyuncu olmadıklarını bilmesem kesin katil bunlar derim , bazen filmde öyle korkunç yaptılar ki o suratlarını öyle düşünmeyen olur mu içiniz de bilmem 🙂 .

Melancholia+Premiere+64th+Annual+Cannes+Film+6hwnJf-KPbelSeverim onu ben 😀 . Nasıl iyi bir oyuncu her filmini çok beğenerek izledim, izlerken bitmeseydi keşke  dedim . Kim Yun-Seok  bir katil olarak görmek şaşırtmadı beni hatta çok iyi olmuş böyle bir rolde oynaması . Bilmem neden hafızamda çok daha kalan, kendini , yaptıklarını  unutturmayan bir yüzü var ve buna etki eden oynadığı o roller ve bir gerçek var ki kötü olan unutulmuyor 🙂 .

HwayYi-cp05

Film Şafakçılar olarak bilinen bir çetenin küçük bir çocuğu kaçırıp onu kendileri gibi yetiştirmesini anlatıyor ama filmin sonlarına doğru asıl gerçek  ortaya çıkıyor içlerinden birinin öz babası olduğunu öğreniyoruz . Tabi çoçuk bunu bilmeden neler yaptı onları izleyip siz görün.

Hwayi-0012

Oyuncu Kim Sung-Kyun yazmadan edemedim hangi filmde izlediysem hep katil (The Neighbors ,Nameless Gangster )hep korkunç 😀 (Reply 1994 dizisi hariç böyle bir surat ifadesi olan bu adama ne  kadar güldüm  o dizide bende şaşırıyorum kkk!!! 😀  ki o diziden bir sürü hazırlanacak replik  var umarım kısa zamanda bitirip eklerim buraya.) Filmdeki cast’ın hepsini tanıyorum ben izlediğim dizi ve filmlerden. Park Hae-Joon’u ve Lee Kyoung-Young , Misaeng dizinde izledim o dizinin de repliklerini eklemek şart yaptım ama kim bilir ne zaman eklerim buraya onun orası kısmet kısmet 😀

Filmi o kadar beğendim ki replik yapmadan olmazdı 🙂 .

mb2-tile

İçlerinden en çok bu adamı sevdim diğerlerine göre biraz daha iyiydi sanki 🙂 .bu yıl Park Hae-Joonla ” We are Brothers ” filmini çektiler izlemek istiyorum bu filmide 🙂 .

mb11-tile

Allah seni bildiği gibi eder inşallah dedim o sahneleri görünce , bu koreliler filmde çekseler acaba gerçekte katil olanları böyle olduğundan mı bu kadar gerçekçi geliyor bana çok doğal bir olay gibi gösterdi film bize adam kesmeyi öldürmeyi . Şaşırtıcı ,düşünmeden edemedim bu kadar iğrençlik bir insan için çok fazla ?

mb15-vert

Karşılık vermedi diye böyle etmek mi lazım Allah’ın belası ,hoş bunların Allah inancı yok ondan yapıyorlar ama ya Müslüman olanlar ?

mb17-vertSanki gerçekten yaşamış yaşatmış gibi oynadı bu sahneleri o sebepten  gerçekten iyi oyuncu olduğunu düşünüyorum . Ama bu sahnenin midemi bulandırdığı bir gerçek !

mb20-vert

Yukarıdakine dedi bunu ^^

mb23-vert

Cehennem için bile çok kötüsün bu filmde bilmem oraya bile alır mı seni ?

mb25 1-vert

Burada bir dram yaptı az bir şey  vicdanıma oynadı  .

mb 1a-tile

Bir katil olduğunu bildiğim halde bu halleri üzdü beni  .

mb24-vert

Bunda çok haklı ama buna tek sebep sensin   .

mb 1bb-vert

Film gerçekten güzel hemde çok güzel intikam sevgi ,şevkat minnet duygusu vs vs… Çok çok tavsiye ediyorum size bu filmi ,izleyin sizde 🙂 .

Bir Cevap Yazın

