*Tazza: The Hidden Card*

24874_12133_21302014 Eylül ayında yayınlanan T.O.P filmi 😀 . BIGBANG grubu üyelerinden T.O.P ve içlerinden en çok onun sesini severim ben 🙂 .Geçen yıl çektiği bu filmi de altyazısı çevrilir çevrilmez izledim. Film kumar üzerinden birbirlerini kandıran kumarbazları anlatıyor.Beni bazı yerlerde şaşırttı bu film , o adam kesin bunu kandırıyor diye düşündüğüm aslında kandırılıp dolandırılmış 😀 ,hiç sıkılmadan izledim oyuncu kadrosu da baya iyi tavsiye ederim sizede izleyin 🙂

201406190840771322_53a223753f4a6_99_20140619084302Kore de 2014 yılında 51st Grand Bell Awards  : İyi Yönetmen ,En Yeni Kadın Oyuncu ,En İyi Müzik ve 35. Blue Dragon Film Ödülleri : En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu ,En İyi Kurgu ,En İyi Müzik katagorilerine aday olmuş .Film oyuncularında Shin Se-kyung (Fashion King dizisinde  izlemiştim ilk onu hiçte sevememiştim 😀 ) Popular Star Award ödülünü almış .

tumblr_ndww5zHTAN1tgdnsto2_500

T.O.P bu filmde Ham Dae-gil rolündeydi , rolünü çok iyi oynadığını düşünüyorum bu adamın sıfatında bir serserilik var sizce yanlış mıyım ? bu karaktere çok doğru bir seçim olmuş 😀 .71: Into the Fire ve Iris the Movie filmini de tavsiye ederim size ^^.

Replikler kkk!!! 😀 .

Tazza The Hidden Card 11-vert

Lee Ha-nui  shark dizisinden biliyorum^^. Şimdi oranı buranı oğlana gösterdikten sonra sana , sevmiyorum demesi mümkün mü hııı hııı 😀 gyejibe seni 😀 😀 .

Tazza The Hidden Card 01-vert

Ahahahaa 😀 😀 .

Tazza The Hidden Card 1-tileBir spo biyann ” filmde çok erken öldürdüler  bu adamı çok erken !” 😀

Tazza The Hidden Card a1-vert

Salak diyorsun  adama 2 lafı nasıl bir araya getirip anlasın 😀 . Kwak Do-Won rol aldıgı tüm filmleri  izledimişim 😀  Man In Love (ağlamamak için çok çabaladıydım),A Company Man ( So Ji sub filmi 🙂 ) , Nameless Gangster ,The Man From Nowhere ,Midnight F.M. ,Love Fiction (The chaser daki sapığın ve Greatles love dizisindeki başrol kadının filmi 😀 ) ,The Berlin File( yine aynı sapığın başka filmi 🙂 ) .

Tazza The Hidden Card 001

Bu sahnelerde nasıllardı çekim arkasında merak ediyorum film icabı da olsa elledi yani adamı , gerçi öbür kız soyundu adamların önünde ama bunun yaptığı çok başka     .

Güzel film ,bu tarz başka film izlemek isteyen sizler The Thieves filmine de bakın Kim Yun-Seok (The Chaser filmide çok iyi 🙂 )  o filmde başrol 🙂 .

Bir Cevap Yazın

