~*~ Healer Ost ~*~

~*~Nugul barabogo isseulkka_Kimi Arıyorsun?
Museun saenggakeul halkka_Neyin hakkında düşünüyorsun?
Neo.ui yeopmoseubeul hancham jikyeobogon hae neon ama moreugetji_Yüzünü uzun süre aklımda saklıyorum unutmamak için…
Neo.ui dwitmoseubi aswiwo_Muhtemelen kalbimi bilmiyorsun.
Niga dora seol ttaemyeon_Ardından baktığımda dahi seni özlüyorum.
Du pal beollyeo _Beni bıraktığında
Neo.ui deungeul an.go sipeosseo_Ben sadece kollarımı açıp sana sarılmak istiyorum
Gajima jabgosipeo_Beni bırakma, sana sarılmak istiyorum.
Don’t know why_Nedenini bilmiyorum ?
Nae nuni wae neoman chatneunji_Neden gözlerim hep seni arıyor bilmiyorum ?
Barabomyeo apahaneunji_Sana bakınca niye kalbim böyle acıyor ?
Gaseumi wae michige ttwineunji ? Moreugesseo ?_Neden kalbim böyle delice çarpıyorbilmiyorum ?
Neowa nuneul majuchil ttaemyeon_Bizim gözlerimiz buluştuğu zaman
Aesseo woe.myeonharyeo hae_Ben uzaklara bakmak için çabalıyorum
Chama ibi haji mothan_Fakat ben buna dayanamıyorum
Saranghandan mal nuni da malhalkka bwa_Dilimi tutuyorum, söyleyemediğim seni seviyorum sözünü gözlerim daha iyi söyler
Don’t know why_Nedenini bilmiyorum ?
Nae nuni wae neoman chatneunji_Neden gözlerim hep seni arıyor bilmiyorum ?
Barabomyeo apahaneunji_Sana bakınca niye kalbim böyle acıyor ?
Gaseumi wae michige ttwineunji_Neden kalbim böyle delice çarpıyor ?
I don’t want to let you go_Ben gitmene izin vermek istemiyorum
Nuneul tteun chae kkuneun kkumcheoreom_Gözlerimi açtığım zaman sanki riyada gibiyim…
Neon gakkawodo meon geotman gata_Çok yakınımda olan ama ulaşamadığım…
Nae gyeote isseojwo_Lütfen daima benim yanımda kal
Keu malhage doe.myeon tteonalkka geobina_Çok korkuyorum sana ihtiyacım olduğunu söyledikten sonra beni bırakmandan…
Do me right manheun geoseul wonhaji anha_Ben gerçekten çok şey istemiyorum
Ni mam soge naega itdamyeon_Senin kalbinde ben varsam..
Neoreul bol su itdamyeon doen geoya_Seni görebilmek bile bana yeter
I don’t want to let you go_Ben gitmene izin vermek istemiyorum
I don’t want to let you go_Ben gitmene izin vermek istemiyorum ~*~

Bir Cevap Yazın

