Yeni Diziler :)

Takipte olduğum yeni diziler var bunları paylaşmak istedim sizinle çok sevdiğim oyuncuların oynadığı bu yeni diziler pek güzel yazmadan edemedim 🙂 .

One Sunny Day

yAEE9k

So Ji Sub ve Kim Ji Won başroldeler .Yan rollerde de çok tanıdık isimler var bunlar Lim ju eun (heirs) ve Lee jung hyuk (A Gentleman’s Dignity  ,Master’s Sun ,Flower Boys Next Door , Dating Agency: Cyrano ben hepsini izledim kkk!!! 😀 )

Ve üzülerek yazıyorum ki kısa süreli mini bir dizi sadece 10 bölüm ben final yaptım bile 🙂 .Film tadında 🙂 (Başka böyle mini dizi izlemek isteyenler Her Lovely Heels dizisine de bakmanızı tavsiye ederim ) .Konusu ise :Sevdiği kişiden ayrılmak zorunda kalmış kalbi kırık ve kendini çok yalnız hisseden so ji sub iş için Jeju adasına gider. Kaldığı eski pansiyonda bir kızla tanışır. İkili yavaş yavaş yakınlaşmaya başlar. 

The Family Is Coming

The-Family-Is-Coming-Poster2

20 bölüm sürecek bir dizi ocak ve mart ayları arasında yayında olacak .

Empress ki dizisini izleyenler meşhur tal tal’ı bilirler işte bu dizinin baş rolünde o oynuyor 😀 . Jin Yi Han  bence yaşını pek göstermeyen oyunculardan  ama biliyor musunuz ki 37 yaşında 😀 . Dizi konusu : 50 yıl önce kocası ve çocuklarını terk ederek Amerikaya giden  büyükanne Jung Kkeut-Soon (Park Won-Suk bu oyuncuya  Hundred Year Inheritance dizisinde  bir nefretler etmiştim ki sormayın bende yazmayayım zavallı gelinine etmediğini koymamıştı 😀  ) tekrar koreye dönüp mirasını çoçukları ve torunlarına vermek istemesiyle başlayıp bu mirasın yaşattığı olaylar etrafında dönecek gibi  .

Valid Love 

ValidLove33

Bu dizi içinde yazacak çok bir şeyler var ama ben final yapmasını bekleyeceğim sanırım . Temptation dizisi gibi çok ilgi çeken bir yapım  . Bakalım bu aşk üçgenin de kim uzaktan bakıp sevmeye , kim hayatına kaldığı yerden devam etmeye , kim yaptığından pişman olup affedilmeyi bekleyecek  . Senarist hanım yada bey finalde herkes için işleri yoluna koyup mutlu mesut eder mi hepsini bakıp izleyip görelim , finale son 6 bölüm kaldı 🙂 . Bir de yazmak istedim Uhm Tae-Woong‘u muhteşem kraliçeden beri sevemedim ben ama bu dizide bilmem az biraz iyi gibi geldi gözüme ,geçen o kadar zamanın etkisi olsa gerek kkk!!! 😀 . Lee Soo-Hyuk (shark) severim onu ben hemde bir sürü severim nasıl severim nassıl severim  yazamam buraya 🙂 . Bu arada teni hala ışıl ışıl 😀 :D.

Son olarak One Sunny Day dizi Ost ^^

Aslında her bölüm sonunda çalan o şarkıyı bulup eklemek istedim ama bir türlü bulamadım. Diziyi açıp izleyen sizler eğer biliyorsanız rica etsem buraya da adını yorum olarak bırakabilirseniz çok mutlu edersiniz beni .Yeni post’ta görüşmek üzere 🙂 .

4 thoughts on “Yeni Diziler :)

  1. unknown Ocak 17, 2015 / 8:55 am

    Merhaba,
    GGothJam Project’in Everyday şarkısının hem Korece hem de İngilizce versiyonları 2014 Ocak yapımı Can We Love dizisinde de çok sıkça kullanılmıştı. Hatta aynı sanatçının Hey Boy isimli çok güzel bir şarkısı daha var, o da dizide kullanılmıştı.
    Can We Love benim çok beğendim bir diziydi, tavsiye ederim. 🙂
    İyi günler.

    • Wasabi Ocak 17, 2015 / 10:38 am

      hey boy isimli parçasını da dinledim eklediğim everday isimli şarkının kore versiyonunu da , ama benim bahsettiğim çok daha farklı bir şarkı korece söyleniyor bir ingilizce alternatifi yok ^^ .one sunny day dizisinde her bölüm sonunda çalan parça benim bahsettiğim , bu yazdığın şarkıları da o şarkıyı bulmaya çalışırken dinledim zaten 🙂

  2. unknown Ocak 17, 2015 / 10:12 am

    Bu arada az önce yazmayı unutmuşum. Hani Uhm Tae Woong’dan pek hoşlanmıyormuşsun ya, eğer Can We Love’ı izlersen, ona hayran kalacağına emin olabilirsin. 🙂

    • Wasabi Ocak 17, 2015 / 10:33 am

      izlemediğim bir dizi tavsiyeniz için teşekkür ederim en kısa zamanda bakmaya çalışacağım malum final haftası pek fırsat olmuyor kkk!!! 🙂

Bir Cevap Yazın

