İzledim Bitti (⌣_⌣”)”

Yazmıyorum buraya ama izliyorum hemde çok izliyorum  beynim çok yorgun ve sanırım bu yüzden . Sık güncelleme yapmıyorum aslında yapsam iyi olur diyorum bir an bir istek geliyor ama sonra her ne oluyorsa kalıyor öyle.Vizelerinde çok büyü payı var vize bitse final başlıyor .Ama ben genede izliyorum ,izliyorum ama yazmıyorum 😀 .En son ne izledim şöyle bir baktım notlarıma  bir sürü film izlemişim bunun yanında korean dramalarda  var ve 2 yıldır devam eden Bollywood 🙂 .

Temptation

Spoiler içerir ^^

Temptation-0001

Yayın tarihi :2014/07/14_2014/09/16

Haftanın iki günü Pazartesi ve salı günleri yayınlandı .

 SBS de yayınladığı dönemde takip ettiğim bir diziydi . Hiç bir diziyi izlerken bu kadar sinirlenip midemin bulandığını hatırlamam bu dizinin her sahnesi   için yazacak o kadar kötü şeyler var ki o kadar detaya inip kendimi boşa yormak istemiyorum .O yüzden genel düşünce ve yorumlarımı yazıyorum .

Beyaz kıyafetli hatuna sarılan adamı bilirsiniz tanırsınız diye düşünüyorum zira ben çok yapımını izledim adı Kwon Sang-Woo sarıldığı seviyorum dediği karısını afişteki sinsi sinsi bakan kadınla aldatıp evliliğin bitmesine  neden oldu  hemde bu işi alenen utanmazsa yüzsüzce yaptı.  Evliliğinin bitmesinin sorumlusu dizi boyunca bazı diziyi takip edenler tarafından karısının suçu gibi lanse edildi .Bu kocanın bu dizide karısını aldatıp evliliğinin bitmesine neden olan ilişkisi büyük aşk diye yorumlandı . Dizi boyunca  yazılan ve okuduğum yorumlardan öyle şoklar yaşadım ki sormayın sakın . Ahlaksızlığın adına ne zamandır Aşk dendi izlemek istiyorsanız görmek istiyorsanız açın izleyin .Dizideki koca karakteri için yazacağım tek şey değil 5 para 1 para bile etmez .

4498_2

Tek sevdiğim karakter  hong joo (aldatılan eş) ,oldu onun yanlışları da ama bu kadın hep kocasının onu düşürdüğü durumlar yüzünden yaptı . Diziyi takip edenlerden birinin yorumuna çok gülmüştüm ”onu bunu geçinde kadın 4 çocuklu dul adama kaldı iyi mi ?” diye yazmıştı 😀 .Ben kocasından boşanmasına hak verdim iyi ki de ayrıldılar dedim ama başkan kanglada mutluluğu  (başkan kang ve hong joo evlendiler her ikiside boşandıktan sonra)  yakalayamadı ne şansız kadın dedim ikinci kez aldatıldı (⌣_⌣”)”

Temptation.E05.140728.HDTV.H264.540p-LIMO.mkv_snapshot_01.01.02_[2014.07.31_13.12-vert

Nefrett ettim bu ikisinden bu ikisini sevene günah ! Utanmaz kadın hala  aklımda o sahneler hong joo seviyorum kocanı dedi  edepsiz kadın  biraz utanır sıkılır insan, sanki hong joo nefretler etti kocasından :D. Cha seok a diyecek lafımda sözüm de bitti benim . Senarist bir nefret ettirdi ki bu karakterle, başka yapımlarda oynadığında açar izlermiyim muallak 😀 . Midemi bulandıran Yoo Se-young karekterinin dizi  dışındaki  görüşlerimi yazarsam karakteri dışında da sevmedim onu suratı itici samimi gelmedi bana  hiç mimikleri yokmuş gibi  kadının kendinde problem var bir gülmek bir ağlamak bu kadar mı duygusuz olur .

Temptation.E12.mkv_snapshot_00.02.43_[2014.08.28_21.28-vert

Dizideki büyük Aşk onlarınkisi diyen izleyici grubuna sesleniyorum özellikle hanımlara ”Bu gibi durumlar başkasının başına gelince pek hoşgörülü oluruz da bizim başımıza gelse (Allah etmesin) kadını linç etmeye kalkarız ”

Screenshot_2014-07-16_23.35-vert

Bu sahneleri yüzünden 1 saatlik diziyi 10 dakikada bitirmiştim . Aşka gel 😀

Screenshot 2014-07-23 21.16.26

Çok sempatik^^ az biraz kibirli kendini beğenmiş iyi oynadığını düşündüğüm , karekteri üstüne çık diye oturdu dediğim   başkan Kang (Lee Jung-Jin)  , oda çok hata yaptı oda karısını aldattı ama onlarınkisi biraz farklı ,bir karısı (eski karısıyla boşandılar, kadında bunu aldatıyordu karşılıklı aldatışıyorlar 😀 ) vardı ki görün kkk!!! 😀

photo473062

ilk karınla da aldatma mevzusu yüzünden ayrıldın  hong jooyu niye aldattın  hemde eski karınla  nappunnom ica şigaa seni 😀 .

Temptation.E12.mkv_snapshot_00.53.15_[2014.08.29_20.12-vert

.Dizinin sonunda birleşmelerini isterdim hong jooyla  başkan kangın.Onlarınkisi zaten büyük bir aşk evliliği değildi İkisi de herşeyi bilerek evlendiler o yüzden 2. şansı verdi başkan kang’a hong joo, son berbattı 19. bölümde dedi ya ”ben henüz bitirmedim sen beni terk ettin ama ben bitirmedim bu ilişkiyi, , bana geri dön” dedim  öteki kocası gibi gitmesine çok kolay izin vermez .

Temptation.E12.mkv_snapshot_00.50.46_[2014.08.29_20.08-vert

Hong jooyu seven ve gitmesini istemeyen birilerinin olması güzel dizide sanırım en çokta bundan sevdim kang karakterini . 20. bölüm sonunda kang’ın dediği gibi ” Nerede tekrar karşılaşacakları belli olmaz ” 🙂 

Dizi senaristi ne yapmaya çalıştı anlamadım niye böyle bir ilişkiyi (cha seokla aşkı Yoo Se-Young ) büyük bir aşkmış gibi gösterdi  yanlış bu ,yanlış diye bağırdı  dizi bu senaryoya ama boş duymadı düzeltmedi bu senaryoyu senarist hanım yada bey ^^. Bekledim belki sonu birazda olsa tatmin eder diye ama yok kötüydü .

Siz kimi sevdiniz ?

TEMPWK8-header-vert

Dizi ilgi çekti izlendi toplum konusu , böyle yapan bunları yaşayan çok, ama buna Aşk denmez .Biraz vicdan biraz empati !

Dizi ostlarını sevdim ^^

That Place

Eru _ You and I

Biten diğer dizileri de yazarım umarım bu diziyi de kısa yazarım diye planlamıştım ama gene daldım içine yeni post’ta görüşürüz 🙂 .

Bir Cevap Yazın

