Uzun zaman oldu :)

Bu yıl hiç post yayınlamadım uzun zamandır uğrayamadım buraya okul , eve dönüş vs. çok şey biriktirdim. Her zaman ki gibi bir sürü film , izlenmiş bir sürü dizi , okunmuş kitaplar bunları yazmadım 🙂 . En son Empress ki dizisini  izledim 51 bölümcük bir dizi ve joo jin mo için izlenir diyorum ben. Final hariç 50 bölümü izledim 😀   fırsat bulduğunuzda bakın sizde ^^.

Çok kısa spoiler verecegim dizi hakkında izlemeyenler okumasın lütfen bu yorumlarımı 😀 .

empress-ki

Wang yoo dizinin kahramanı ölmemeliydi . Tangqishi mütişti 49. bölüm sonu 50. bölüm başı harika tagon’a her zaman 2. adam olarak kalacan dedi çok doğru dedi tagon’un kendide biliyordu ama birinin yüksek sesle söylemesi çok hoş oldu .51 izlemedim daha kaldıramaz kalbim tal tal’da ölüyormuş öyle dediler bütün moral sıfır . Bide yuan taraftarı olmadım hiç olmayı da düşünmedim koryolular daha samimi sevdim onları çok entirika çevirmediler içlerinde biri hariç o boyu devrilesice yeom bong so varya o kepaze irezil herif kisekkiya iça şigaa . Keşke ölmeseydi wang yoo . Nayang gerçek anlamda hiç sevmedi  pehayı ve bu beni mutlu etti   oğlu maha’nın ölmesi de ayrı bir dramdı hemde wang yoo öğrenmişken , açıkçası birazda hızlı geçilen bir konu oldu pekte önemsenmedi çoçuğun ölümü . Kader işte ah şu koreli senaristler şu tagonu o kadar içirttiler içirttiler bir öldüremediler , tagon’un harem agası şu hadım da ne fena çıktı hakketti ama tagon da adam sana o kadar hizmet ediyordu adamın ağzına ağzına tokadı yapıştırıyordu oh olsun sana . 4 günde bitirdim bi final kaldı tal talın ölümünü görmek istemiyorum ama bakalım .Dizideki tam anlamıyla sonuna kadar anlayıp beni kendine çeken tek kişi tangqishi aslında iyi biri olmak isterdi de babası yüzünden hepsi babası nyangıda gerçekten sevdi ama babasını kız ve erkek kardeşini öldürünce kaldıramadı en iyisi aşkımı kalbime gömüp öldürim dedi nayang’ı ama beceremedi bide üstüne gözünü kör etti kiçibe kız .Sevdim ben diziyi joo jin moo için izlenir ha bide tangqishi( muhteşem kraliçe dizisinde mühürdarın oglu rolündede oynamıştı yanlış hatırlamıyorsam orda çok salaktı ) için izleyin izlettirin pişman olmassınız ^^.

CAPS  yapmadan duramadım 😀 .

a-tileAhh ahh tangqishi canım  tangqishi haşin erkek tangqishi 😀 . Başkaları yüzünden ağlama benim yüzümden ağla diyor seviyor seviyor ondan diyor böyle 😀 .

11-tile

17. yada 18. bölüm olması lazım bu bölümde iyice psikoya bağlamıştı ya benimsin ya kara toprağın 😀 .

tan-vert

Bu diziyi izleyen sizler ne düşünüyorsunuz tangqishi  karakteri hakkında  bilmiyorum ama ben kötü bir rolde oynasa da  sevdim çok gülerek izledim, dizide iyi ki bulunmuş çokta iyi canlandırdı karakteri  özellikle izleyiciye verdiği heyecan harika 🙂 .

Joo jin mo için yazmadım gerek görmedim çok iyi oyuncu çokta severim kendisini  sadece bu dizi için değil onun hakkında düşüncelerim , var izlemişliğim bir kaç filmini, en son gabi filmine baktım bakın sizde ^^ .

Dizi ostlarıda muhteşemdi paylaşmadan edemedim hadi dinleyin sizde 🙂

Junsu ve 4men çok iyi çok iyi 

Uzun zaman oldu :)” için bir yanıt

  1. Ayşe Ekim 16, 2018 / 2:46 pm

    Ya Tangshi yi acayip sevdim hele Saray’da Laydi Ki ile atışmaları yok mü efsane sahnelerdi çok gülerek izledim. Ama şöyle bir şey var bence kendine çeken biri çünkü ben taaaa kızın annesini öldürdüğü zamanlardan falanda sevmiştim en başından dedim of be ne karizma adam ldnfkdmfld işte böyle bu arada eğer müsade edersen gönderilerini @aysenin_kore_dunyasi İnstagram hesabımda paylaşmak isterim

Yorum bırakın