Başlık bulamadım…

Takipte oldugum 3 dizinin finalini yaptım  🙂 . ilk final secret  sonra Marry ıf you dare ve  The heirs ^^”.Yeni dizi arıyorum , çok film izliyorum bide finallerime az kaldı hiç ders çalışmıyorum bu kötü biliyorum kkk!!! 😀

* The Heirs *

1Kim Tan’ın (Lee min ho ) abisi kim won en çok onu sevdim dizide şirketi aldı ama ağlayıp durdu 😦 . Sonra Young do nun babasını sevdim  hapse girdi ,  young do desen bir yüzü gülmedi ilk aşkı Cha Eun-sang en yakın arkadaşına bıraktı , Zavallı Lee Hyo-shin annesinden kurtulmak için orduya katıldı kkk!!! 😀 .Ben kimi sevdiysem mutlu olamadılar dizi sonunda 😀 .

Kim-Woo-Bin-The-Heirs-kim-woo-bin-36022570-500-266Severim ben onu 😀 .

*Secret*

2013111513283227412-615x409Dram severler mutlaka izlesin kore de  reytingleri baya yüksekti bu dizinin 🙂 .Perfect  the boss dizisini de izleyin  Ji Sung’un 😀 .

 Marry Him If You Dare

Marry-him-if-you-dare-korean-dramas-35727597-1280-720

Na mi rae  kim shine , Park seo joo Nami reye ,seo yoo kyung park seo ju ya aşık 😀 .Güzeldi ama finali sevmedim daha iyi olabilirdi . Ama na mirenin park seo joo ile olmasını isterdim belkide olmuştur final kafa karıştırdı ^^ .

tumblr_mwn2cmwKnO1qkc652o1_r1_500Bende çok samimiyim  bu konuda, sen gerçekten çok sevimlisin kkk!!! 😀

Bir Cevap Yazın

