Hayran Kaldım… (⌣_⌣”)”

IRRFAN KHAN ♥♥♥
thumb_big_46

Göz aşinalığımın olduğunu bildigim  ”çünkü eminim onu daha önce nette gezinirken gördüğüme” , Bollywood’un  harika actörlerinden 🙂 . Araştırdıktan sonra bir kaç filmini izlediğimi fark ettim .Bu hafta D-Day filmini izledim ve çok beyendim ki size de izlemenizi tavsiye ederim gerçekten film harika.

 7 Ocak 1967 yılında doğmuş .(ama nette 1962 dogumlu olarakta bilgi verilmiş).Müslüman bir ailenin çoçuğu^^ .2 oğlu var , Babil ve Ayaan adında . Karısıyla 1995 yılında evlenmişler 18 yıldır evliler 🙂 . Slumdog Millıonaire  , Road to Ladakh , 7 khoon maaf , Life of pi  , A mighty heart  filmlerini izledim . Şimdi   The Lunchbox  filminin türkçe altyazısının çıkmasını bekliyorum .Hindistan’ın  uluslararası actörlerinden olmasına rağmen yerince değer verildiğini düşünmüyorum ona .  Oyunculuğu inanılmaz  ,filmlerinde kendinden çok emin oluşu  , özgüveni  onu diğerlerinden farklı yaptı gözümde . Dikkat ettim izlediğim filmlerinin çoğunda kendi sesini kullanmış o gerçekten farkı diyorum ben 🙂 .

3c12027e-6715-45cc-bb7e-da2436c5e562HiRes

Hayran oldum ben ona 😀 .

One thought on “Hayran Kaldım… (⌣_⌣”)”

  1. Bollywood Terapi Aralık 5, 2014 / 7:06 pm

    Yazı çoook eskiymiş, ama İrfan Khan’a bir kaç övgüde eklemeden geçemiycem. Thank You filminde bir kazanovayı canlandırmıştı İrfan, genelde ağırbaşlı, baba rollerinde olunca fark etmemişim bu kadar kaliteli bir oyuncu olduğunu, hayran olunmayacak gibi değil

Bir Cevap Yazın

