~*~ Sunn Raha Hai Na Tu ~*~

Apne karam ki kar adaayein Lütfunla sar beni..,
Yaara, Yaaraa… yaara! Yaara, Yaaraa… yaara!
Mujhko iraade de Gir düşünceme…
Kasamein de, waade de Meri duaaon ke ishaaron ko sahaare de Yol göster dualarıma…
Dil ko thikaane de Sığınak göster yüreğime…
Naye bahaane de Yeni sebepler ver…
Khaabon ki baarishon ko Mausam ke paimane de Uçsun diye kanat tak düşlerime…
Apne karam ki kar adaayein **Lütfunla sar beni…
Kar de idhar bhi tu nigaahein **Bak bir halime…
Sun raha hai naa tu **Duyuyor musun?
Ro raha hun main **Ağlıyorum.
Sun raha hai naa tu **Dinliyor musun ?
Kyun ro raha hun main **Neden ağlıyorum…
Manzilein ruswa hain Menzilim kayıp…
Khoya hai raasta Yollarım ıssız…
Aaye le jaaye Gel de al beni…
Itni si iltejaa Tüm dualarım sana…
Ye meri zamanat hai Korusun diye seni…
Tu meri amaanat hai haan… Sen benim emanetim…
Apne karam ki kar adayein **Lütfunla sar beni…
Kar de idhar bhi tu nigaahein **Bak bir halime..
Sun raha hai naa tu **Duyuyor musun ?
Ro raha hoon main **Ağlıyorum.
Sun raha hai naa tu **Dinliyor musun ?
Kyun ro raha hun main **Neden ağlıyorum?
Waqt bhi thehara hai Zaman akmıyor hala…
Kaise kyun ye huaa Nasıl oldu bunlar…
Kaash tu aise aaye Gir istedim ömrüme…
Kaash tu aise aaye …bir dilek can bulur gibi.
Tu rooh ki raahat hai Sen ruhumun rahatı…
Tu meri ibaadat hai Sen benim ibadetim…
Apne karam ki kar adaayein **Lütfunla sar beni…
Kar de idhar bhi tu nigaahein **Bak bir halime…
Sun raha hai naa tu **Duyuyor musun ?
Ro raha hoon main **Ağlıyorum.
Sun raha hai naa tu **Dinliyor musun ?
Kyun ro raha hun main **Ağlıyorum.
Sun raha hai naa tu Duyuyorsun, değil mi ?
Ro raha hoon main Ağlıyorum .
Sun raha hai naa tu Dinliyorsun, değil mi ?
Kyun ro raha hun main Ağlıyorum .
Yaaraa…. Yaaraa….

One thought on “~*~ Sunn Raha Hai Na Tu ~*~

  1. ayşe rumeysa Temmuz 1, 2016 / 11:51 pm

    Emeğinize sağlık çok güzel anlatmışsinz bence de sonu izleyecekler için gizli kalsin bende izledim ama ben ağladım hemde nasıl anlatamam romantik ve dram tadinda bir başkası yok benim için tek geçerim ya nasıl bi tad varsa galiba o masumiyeti rahul ve aarohinin titanic i filan ezdi gecti adityanin gözleri ve gülüşü de beni mahvetti geçti yanlız,ay çok uzattmm paylaşım çok güzel teşekkür ederiz 🙂

Bir Cevap Yazın

