Yeh Jawani Hai Deewani kkk!!! :)

yeh-jawani-hai-deewani-poster_13612444771
Bu yaz izlediğim en iyi film diyebilirim 🙂 . Öyle çok hint filmi izlemem ama çok ünlü birkaç filmlerini izlemişliğim var bunlar; ASOKA (ki çok güzel filmdir 🙂 ) ,DEVDAS (Madhuri’nin oynadığı film 😉 ) .

Yeh Jawani Hai Deewani nasıl anlatsam diye düşünüyorum o kadar beyendim ki 😀 .Oyuncular, konusu ,müzükleri (özellikle de film müzikleri bir harika 😀 ) .Film bittikten sonra çok mutlu olacaksınız ,nedeni yok ben öyle hissettim 🙂 .Oyuncularını pek tanımığım söylenemez hatta bu filmle tanıdım diyebilirim ,ki biri hariç onuda devdas filminden tanıdım Madhuri ^^.
Oyuncular: Ranbir Kapoor, Aditya Roy Kapur, Deepika Padukone, Kalki Koechlin, Kunaal Roy Kapur, Rana Daggubati izlemek şart, bence tabi sizi bilmem 😀 .

yeh jawaani hai deewani

Konusu aşkın romantizmin eğlencenin dibine vurdu beni 🙂 ,üniversitede arkadaş olan bunny, avi, niana, aditi’nin düzenlenen gezi için bir araya gelmesiyle başlıyor ^^.Günümüz ve 8 yıl öncesinde geçiyor olaylar .Niana bunnye aşık olur aditti aviye 🙂 .Niana bunnyle ile aynı sanat kulübünde olmasına rağmen bunnyle bir kere bile selamlaşmamış içine kapanık hiç arkadaşı olmayan çok inek biri ,okul birincisi 😀 .Bunny acayip eğlenceli , geleceğini hiç düşünmeden yaşamak isteyen , evlenmenin sürekli haşlanmış yemek yemek olduğunu ,sadece bir kere evlenmenin sıkıcı olacağını bundan en iyisi hiç evlenmemeli bunun yerine flört etmenin daha akıllıca olduğunu söyleyen fırlamanın teki 🙂 .Aditti ise bunny ve avinin yanından hiç ayrılmayan biraz değişik biri erkek gibi kız derler ya öyle işte 🙂 .Aviye aşık ama avi farkında bile değil aditinin ona olan duygularından ^^.Aviiii , wuahhhhh oluyorum ben ona Bunnynin en yakın dostu birlikte bar açma hayalleri kuruyorlar.Avi hayata dair planlarının hepsini bunnyle berarber yapma planı içinde ama bunny onun gibi düşünmüyor O.o .
382146-yeh-jawaani-hai-deewaniGezi onlar için unutulmaz oluyor 🙂 .Niana’nın bunny sayesinde kendini tanıması gülmeyi, eylenmeyi yanlızlıktan kurtulmayı ögrenmesi onun degişimine ne büyük yarar sağladı 😀 .Gezi sonunda niana tamda bunny’e neler hissettiğini açıklamak üzereyken avi bunnynin sırt çantasındaki yüksek lisans için Northwestern University gazetecilik bölümüne kabul mektubunu bulur ve herkes bunny’nin gideceğini öğrenir .1358401
bunnyNiana bu sahnede bunnye açılacaktı ama yapamadı 🙂 .

Aradan 8 yıl geçti  bunny hayallerinin peşinden gitti dünyayı dolaştı ,Avi hayalini kurdugu barı açtı ama başarısız olup battınca barı kapatmak zorunda kaldı ,Aditti   aviyle olamayacagını anlayıp Taran adında zengin bir mühendisle evlendi .Niana ise okulu bitirip  açtıgı klinikte gayet sakin yaşadı 😀 .Taki bunny  aditi’nin  dügünü için tekrar hindistana  dönene kadar 🙂 .

Ve Bunny’nin o muhteşem dönüşü 😀

Düğün sayesinde nianayla tekrar yakınlaşıyorlar ^^ .
kabira7-may5Niananın gizli hayranı  wikram’ın ona yazdığı şiirleri ve fotoğrafları ninanın telefonunda görüyor bunny   başta  dalga geçiyor yanlış anladığı arkadaşı  yüzünden sonra mesajları wikram’ın gönderdiğini anlayıp wikramı kovuyor nianın yanından 😀 .Ne anlar  yaşattı bana izleyip görmeniz lazım 🙂 . Nianaya seviyorum seni dedi niana  başta olmaz dedi sonra oda onu sevdiğini  itiraf etti ^^.

avi _ bunnyBunny  düğün günü Parise yeni işi için gidecekti ama vazgeçti . Avi ile arasındaki küslüğü bitirdi dostum deyip sarıldı ona, Aditti taranla evlenip balayına gitti veee Bunny ianaya evlenme teklifi etti 😀 .Film bitti bende bittim post’u gene çok uzattım 😀 .Filmi siz izlemeden anlattım Affedin beni 😀  ve  filmi mutlaka açıp izleyin yazı bu filmle bitirin 🙂 .

Ve filmin müzikleri

* GHAGRA *

Bu şarkıyla başlıyor film Madhuri ile söylüyor Ranbir 😀

* BALAM PICHKARİ *

Bu yaza damgasını vurdu çoşturdu beni kkk!!! 😀

*Dilli Wali Girlfriend*

Nasıl oynamadır insan yerinde duramıyor görünce dinleyince 😀

İzleyin sizde ;).Hindistan bir harika , müzikleri harika filmleri harika herşeyiyle muhteşem dimi sizcede ? 😀

2 thoughts on “Yeh Jawani Hai Deewani kkk!!! :)

  1. Fidan Deniz Haziran 7, 2014 / 8:48 am

    Hint filmkerin cok seviyorum izlemediyim hint filmi yok bence ben yeh jawaani hai deewani filmin bugun izliyicem

Bir Cevap Yazın

