Yeter artık be (⌣_⌣”)”

969909_523846707671664_1385874688_n

Başlığı böyle attım çünkü dizi sonunda çok sinirlendim bu koreli senaristlerin amacını anlamış değilim başından belli ettiler kim nam öldüreceklerini hayır evli bir kadının onunla olmayacağını açıkça belli etmişken kim’in yaşamasını beklemek hata , zaten bir dizi sonunda da ölmese gözlerim yaşaracak gerçi bu adamın her dizisinin sonunda yaşarıyor ama ölmese sevinçten ağlayacağım 😀 .Hadi biraz gerçekçi olalım şimdi yazılanların hepsini detaylıca okuduğunuzu düşünmüyorum ^^ o yüzden dizi hakkında caps ve düşüncelerimi paylaşacağım, ah keşke şunu yapmasalardı şunu şöyle yapsalardı çok daha iyi olurdu  deyip bitirmeyi düşünüyorum 🙂 .

Her şey şu harabucinin başının altından çıkıyor normalde ne kadar tonton bir dede gibi görünse de  kör olası ne fena ne kötü ne kaçık bir herif çıkıyor dizinin ilerleyen bölümlerinde, görürsünüz siz izlemeyenler ^^ .Hele final bölümündeki o gülüş sahnesi Allah’ım korkudan ekranı kapatıverdim çirkin lanet 😀 .Kim’in babasını kötü işleri  için kullanıyor bu harabucii , sonra kimin babasını bir tehdit olarak görüp onu öldürtüyor diğer adamına. Sonrasıda malum klasik intikam hikayesi … kim’de  sen benim babamı nasıl öldürür kardeşim ve benim yetim kalmama sebep olursun deyip bunların ocağına incir ağacı dikmeye  ant içiyor . Bide kim’in çocukluk aşkı bu harabucinin torunu  o yüzden iki arada bir derede . Sonra en yakın dostu ilerleyen bölümlerde sevdiği kadınla evleniyor buyur bide buradan yak, yazık her yerden darbe vuruyorlar garibime 😀 . Sevdiği kadını kaybettiğine mi yansın babasının öldüğüne mi yoksa başına gelen o büyük kazaya mı  O.o . Keşkee ölmeseydi dizi sonunda hoş öldü mü ölmedi mi oda tam belli değil kafasına arkadan harabucinin adamı sıktı  sonra hastanede bir görüntü verdiler sonrada sedyeyle götürdüler bu son her yere çekilebilir >.< .

shark3-00288Dizinin senaryosu öyle aman aman değildi ama genede izlettirdi , çünkü oyuncu kadrosu yetti izlememize . Artık sıktı bu kötü sonlar kimin   bu kötü adam kalıbından bir an önce sıyrılması lazım yani tam anlamıyla kurtulmasa da olur 🙂  biz alıştık zaten onu böyle izlemeye  , farklı rollerde de görelim artık diyorum ben 😀 .Ama hakını da veriyor kötü adam rolünün  adam iyi oynuyor şimdi  gerçekler bunlar ! Kim Nam Gil deyince aklıma hep ölüm sahnesi, intikam, hırslı aslında bir o kadar masum ama isteyince bir şeytan olabilen bir adam geliyor . Tamam çok iyi yapıyor rolünü ama artık farklı bir şeyler izlesek fena olmaz hani 😉 .

Şimdi yaptığım capsler ^^

shark

Gerçekten mi ? O.o

shark (2)Doğru söylüyor 😦 .

shark (3)Ah dramatize anları 🙂

wuahhh ^^

Senin tenin nasıl bu kadar parlak olabilir ki 😀 . Onu çok sevdim kkk!!! 🙂

shark20-00110Ben onu çok seviyorum ki nedeni yok 🙂 .

Sizde izleyin onun için izlenir diyorum ben 😉 .

Bir Cevap Yazın

