BEN GELDİM kkk!!! ~*~ :))

Uzun zamandır güncelleyemedim  blogu 🙂 . Hepsi okul yüzünden benim hiç suçum yok kkk!!! 😀 😉 .Yazacak çok şey birikti bitmiş diziler ,okunmuş kitaplar ,izlenmiş yeni filmler  bir türlü fırsat bulup yazamadım .Vizeler bitti dedim finaller başladı 😦 .Neyse kısa bir haber verip  kaçacağım gene ^^. Kızmayın bana tatilde telafi ederim biliyorsunuz 😀 .Habere gelince KİM NAM GİL yeni diziye başlıyor .

SHARK

20130412_Shark

Kim fanları bilir Bad Guy dizisinden sonra bir dizi çekmedi çünkü askere gitti ^^hatta bu askerlik yüzünden diziyi 17. bölümde bitirmek zorunda kalmıştı 🙂 .2012 yılında askerden döndü ama yinede ekranlarda yüzünü göremedik  ekran önünde olmak yerine Ensemble adında bir filmin yapımcılığını  yaptı .Tam hatırlayamadım ama sanırım belgesel türündeydi  bu film 7 sanatçını hayatını anlatıyordu. Neyse  detaylara girdikçe uzayacak bu post ^^. Sözün kısası yeni diziyle ekranlara dönüyor kim 😀 . Dizinin adı SHARK ^^. Bu dizide de , hatta her dizide onu öyle göremeye alıştığımız bir rolde .Yani kötü adamı oynayacak ama her zamanki gibi özünde iyi bir insan olacak 😀 .Dizinin diyer baş rolünde Son Ye Jin olacak ^^ .Bu dizi izlenmez mi şimdi size diyorum 😉 .Oyuncu kadrosunu görünce beklentim çok yüksek oldu umarım hayal kırıklığı yaratmazlar 😀 .Yeni post’da görüşürüz  kkk!!!~*~ 🙂 . d1 (19)

Bir Cevap Yazın

