MUTLUYUM (≧▽≦)

MUTLUYUM 😀 , hemde çok  . Sebebine detaylarıyla yazmak istemiyorum  niye derseniz çok özele girmiş olurum kendi adıma .  Bayram tatili için evime geldim fırsat buldukça güncellemeye çalışacağım blogu  ,  bayramdan sonra girmem zorlaşabilir çünkü vizelerim başlayacak 🙂 .

* To The Beautiful You *

Eve gelir gelmez ilk işim bu dizinin finalini yapmak oldu 😀 .You are beautiful‘u izlemeyenler bu diziyi izlerken keyif alır tıpkı benim aldıgım gibi 😉 . Çünkü konusu birbirine çok benziyormuş öyle dediler izleyen arkadaşlar 🙂 .

Diziyi uzun uzun detaylarıyla yazmamaya kara verdim sadece güzel , eğlenceli , izlenebilecek bir dizi olduğunu bilin yeter ben garanti veriyorum 😀 . Bu 5 ‘liyi de çok sevdim ,hele de resimde gördüğünüz  gözlüklü olan  okulun yurt başkanını  ^^ .

* Kang Kyeong-joon *

Kang Kyeong-joon  dizideki en iyi hoca 1 numara 😀 .Çok güldürdü beni 🙂 .

Dizi Ost 🙂 .

Onew (SHINee) – In Your Eyes

Sunny & Luna – “It’s Me”

Şimdilik bu kadar 😉 . Takipte kalın (˘⌣˘)ε˘`) (≧▽≦)  .

2 thoughts on “MUTLUYUM (≧▽≦)

  1. Yasemin Aralık 18, 2012 / 6:03 pm

    HAYIRLI OLSUN!!! Üniversiteli oldun demek bitanem, ders yilinda basarilar dilemek ve haiyrli olsun demek için biraz geç kaldim ama, gerçekten blogumla ilgilenecek ne moral var ne de zaman… 😥

    Hersey gönlünce olsun bitanem ve insallah hayal ettigin hersey gerçeklesir!! çok öptüm! ^3^

    Kendine iyi bak,! Sevgiler!

    Yasemin ablan ^_^

    • wasabi Ocak 4, 2013 / 1:44 pm

      çok teşekkür ederim yasemin abla 🙂

Bir Cevap Yazın

