Ajusshii deyip geçmeyin !!! kkkk ~*~ :D

Nerden başlasam nasıl etsem 😀 hala korkuyorum bu postu yayınlamaya 😀 . Dizinin postunu bayadır bekletiyorum, gözümde çok büyüttüm bu post’u hazır uykumda kaçmışken dedim yayınlayıp kurtalayım en iyisimi ^*^ !!! .

Dizinin adı A Gentleman’s Dignity diyer bir adı  Shinsaui Poomgyuk 🙂

Film afişi pek cezbetmişti beni niye derseniz afişteki ajusshileri görmem yetti 😀 . Çoğu kişi sırf orta yaşlı bu 4 adamı konu alıyor diye hiç bakmamışlar diziye ama daha sonra izleyenler çok övünce o beyenipte izlemeyen arkadaşlar bile dizinin müptelası olup çıkmışlar bu yazdığımı birebir yaşamış olduğumda yazıyorum benim çok tatlı bir ablam var  8 aralık 2010 yılında arkadaş oldum onunla o günden beri abla kardeş gibi olduk işte ona dedim ki derya ablaaa şu benim ajusshili diziyi izlesene dedim oda pek sevmez böyle yaşlıca adamları hep çıtır oğlanlardan taraf (bende tam tersi çıtır oğlanlardan pek hazlanmam 😀 ) başlarda yok dedi bunlar yaşlı dedi sonra benim dizinin finalini yapmaya 2 bölüm kala başladı diziye bide baktım demesin mi bende finali bekliyorum diye 2 günde bütün 18 bölümü bitirmiş finali aynı gün yaptık 😀 ~*~ kkk!!!

Geleyim Diziye ^*^

40 yaşına gelmiş hatta bir ikisi 41 olmuş 4 koca adamın hayatlarını anlatıyor 😀 . Bu yaşa gelmiş olmalarına rağmen 1 hariç (o biri çok fena 😀 )  diyerleri hala bekar takılıyoo aslında aradaa bi matinata durumları oluyoda o durumlar geçici  yani iş resmiyete dökülmeden bitiyor 😀 .

Kısaca bahsedecek olursam 😀 bu 4’lüden nasıl kısaca bahsedeceksem 😀

1 numara Kim Do Jin ♥  ♥

*Jang Dong Gun*

Ahhh ahhh nasıl anlatsam onu kelimelerin kifayetsiz kaldığı o an işte bu an 😀 😀 . Mesleğinde 1 numara olmuş bir  mimar .İyi gelirli bir ailenin çocuğu olarak doğmuş  ama buna rağmen her türlü hayat deneyimini yaşamış ,lise de aşık olduğu kadını hiç unutamayışı (o kadına bu 4 ajusshi birden abayı yakmış zamanında 😀 ) ,bir kaç kez işinde batma deneyimi  bu yüzden sitrese bağlı olarak geçirdi hafıza kaybı hastalığı  daha sayım mı ? 😦 . Bunlara rağmen her şeye rağmen yine de 1 numaralık koltuğunu kimseye vermemiş , her konuda 😉 . Bir gün bi kafede otururken gözüne bir kadın takılıyor , kadın yağmurdan korunmak için kafenin şemşiyesinin altında bekliyor do jin ona öyle dikkatli izliyor ki eh bi görün 😀 .

 Do Jinim ♥  ♥ canımın içi 😀

Sonra yine aynı kadın hep kadın diyorum 😀 onun adı Seo Yi-Soo 🙂 giydiği kırmızı örgü eteğini götürüp Do Jinim çantasına takıyor 😀

Ne güzel sahneydi, böyle aksilige can kurban 😉 .

Seo Yi-Soo_ Kim Ha-Neul 

Lisede etik ve ahlak derslerine giren otoriter  öğretmen ayrıca dojinimin arkadaşlarının oynadığı beyzbol  takımda hakemlik yapıyor .Dojinim gidip kalbini bu hatuna kaptırıyo 😀 . Ama hatun onu sevmiyor çünkü  yıllardır tek taraflı birine aşık vaziyette . Seo Yi-soo aşık oldugu bu adama 20 saniyelik ismini takmış onu 20 saniye görmesi ona 20 saniye bakması bile yetiyor 😀 . Kim dersiniz bu adam ??? Bizim dojin arkadaşı hwakkk!!! Im Tae-San 😀 😀 . Do jin hemen anlıyor  Seo Yi-soo’nın tae san ‘a aşkını bunu onada söylüyor, sen tae sana aşıksın diyor 😀 .  Ama buna rağmen hala ondan hoşlanmaya  devam edip  Seo Yi-soo yu tek taraflı aşkı ilan ediyor .

2 numara  Im Tae-San  hwakkk !!! 😀

*Kim Su-Ro*

Do jinimle birlikte mimarlık şirketinde çalışıyor ikisi ortak ,oda bekar ama Seo Yi-soo ‘nun ev arkadaşı   Hong Se-Ra ya aşık yi-soo’ya aramızı yap diyor tamda yi-soo ona açılacagı zaman 😦 .Başlarda dedim bu hoca da  hiç akıl yok gitti bu çirkine aşık oldu resmen oturduğum yerden saçımı başımı yoldum olacak işmi dedim dojinim dururken 😀

Uyuz!!!  Hong Se-Ra 😀 

*Yoon Se-Ah*

Ne sinir ne menem bişey ,boya küpü nolacak gıcıksın kızzımm 😀 .Para nerde bu orda 😀

3 numara Choi Yoon oppaa 🙂 

* Kim Min Jong *

Acıların oppası , yazık yavv çok içim açıyordu buna böyle ne bilim bi efendi bi sessiz böyle bi mahcup ya ne bilim işte nasıl anlatılır bildiğin ezik gibi bir şeydi 😀 Ama 1 numaralı avukatlı ezik 😀 nasıl bi cümle oldu bu yaaa 😀 😀 😀  Bu aslında evliymiş ama karısını 4 yıl önce kaybetmiş ama hala garibim parmağında alyansını taşıyor 😦 . Bizim hwakk’ın bi kardeşi var Im Me Ah Ri bu kız bu yun oppaya bebikliginden beri aşık yun nereye bu oraya 😀 .

Im Me Ah Ri _* Kim Min Jong *

Bütün dizi boyunca yoon’un peşindeydi yoon aslında içten içe me a ri den hoşlanıyrodu ama aralarındaki yaş farkı bide bizim hwakk dan çekindiği için kızın aşkına karşılık vermiyordu . Tüh dedim bunlar birlikte olamadı baktım son bölüme yakın bu yoon kaptı kızın kolunu hava alanında aldı götürdü 😀 😀 Bir sevindim sormayın (-*^^*-)

4 numara Lee Jung Rok 😀 😀 😀 

* Lee Jong Hyuk *

O çok fenaaa 😀 Dizinin en sempatik oyuncusu ayrıca bu dörtlü içinde evli olanı bir tek bu 😀 . Karısını bulduğu her fırsatta aldatıyor bu yüzden her an tetikte 😀 . Karısı roktan bi kaç yaş büyük zaten onunla parası için evlenmiş ama daha sonraları onsuz yapamıyacağını anladı . Karısı bunu her yakalayışında pc karşısında ben ajummonii fighting !!! kkk 😀 diye bagırıyodum 😀 .

 ^^ Park Min Sook ^^

*Kim Jung Nan*

Rok’un karısı , bu 4 kadın için en çok onu  sevdim çok güzel bir kadın yaşı beni ilgilendirmezz ama ben erkek olsam onun gibisini buldum mu bırakmam 😉 .

Sevdim bu sahneyi 🙂 .

Kim Dong Hyub ♥  ♥ 🙂

*Kim  Woo Bin *

Deli oğlan 😀 😀 . Bizim ahlak ögretmenine aşık dizinin sonunda ettiği o laflar çok iyiydi 😀

Veee  Collin ♥  ♥ 🙂 

* Lee Jong Hyun *

Do jinimin  oğlu 😀 aynı babası kerata sevgi pıtıtcığım 😀 . O kedi gibi parlayan gözlerin ,ışıl ışıl eden tenin , o saç rengin sen nasıl bir şeysin böyle 😀 nazar deymesin tütütü 😀 😀 .

Diziden bir kaç fotoğraf  ^*^

Dojinim kalbinin çarptığı an 😀 😀

Çok ayıpp Do Jin 😀 😀

Bu bakışların hastasıyızz 😀 kkk!!! ~*~

Bu göz kısıp alttan alttan bakmaları yokmu ? 😀

Ya bu düşünceli halleri 🙂 ♥  ♥ .

Kalbimi delip geçen bakışları 🙂 .

Bakışlarımnan ezerim seni diyo !!! kkk ~*~ 😀 .

Bu ifadeyi seviyorum 🙂 . Ona çok yakışıyor ^*^ .

7. bölümdeydi bu sahne ne güldüm 😀 😀 😀 .

Colin’in Meahri ye kur yaparken yoon’un sinir krizi geçirdiği an 😀

16. bölümden bir sahne Seo Yi-Soo’nun abilerine bi güzel ders verdiler do jinim ve diyer 3 pıtırcığım 😀

*OMG* 😀 really greatt 😀 .

Şimdi diziden yaptığım bir kaç komik sahnenin görüntüleri 😀 .

Capsları yapmama yardım eden deryaa ablama çok teşekkür ederim 🙂  ♥  ♥

Sıkıysa karının yüzüne desene 😀 hahahaaa nerde sende o yürek 😀 .

Hwakkkım bu sahnede devreye girip olaya el attıydı Meahriye suç sende bir tane havlu koy ki kullanamasın dedi 😀 kkk!!! ~*~ .

Sen yangın merdivenlerinde film çevirirken biz ofiste yaşıyoruz romantizmimizi 😀 😀 .

ÇOK PARAN OLMASI GÜZEL ŞEY TABİ 😀 .

Bunun gibisine ne denir bilemedim O.o 😀 .

Bu rok işini çok iyi biliyor kkk!!! ~*~

Bu çoçuk  kaba olmasına rağmen haklı 😀 .

Kasten ona vuracak kadar kabiliyeti yok onun ! 😀 Çok ayıp ama ya hwakkk do jinime yapma böyle şeyler rencide etme şeker portakalımı 😀 😀 .

Şapşal 🙂 kkk!!! .

Ahhhh dojin yaa sen yokmu 😀 Betty dinliyor !

Ve Son Caps ^^

Kim  Woo Bin : Kim demiştin tek taraflı sevdiğin kızı kaybettigin kişi ?

Colin: Babamın arkadaşı .

Kim  Woo Bin : Bende kendiminkini arkadaşımın babasına kaptırdım şimdi .

Colin : Sen hocadan mı hoşlanıyordun:?

Colin: Ne Gam !

Diziyi rok’un karısı Park Min Sook ‘a söylediği şarkıyla bitiriyorum hadi dinleyin ve sizde bu diziyi izleyin yoksa benden demesi çok şey kaçırırsınız ona  göre bak demedi demeyim 😉  .

11 thoughts on “Ajusshii deyip geçmeyin !!! kkkk ~*~ :D

  1. nabrut Ekim 3, 2012 / 2:21 pm

    ah ah o bakışlar ah o bakışların bir sahibi olmasa iyiydi üstelik birde çocukları armış:/

    • wasabi Ekim 4, 2012 / 8:53 am

      hiç sorma nabrut 😀 😀 keşke demekle yetiniyorum kkk!!! ~*~ 😀

  2. selinkoc Mayıs 4, 2015 / 1:59 pm

    İzlediğim birkaç kore dizisi içinde en iyi romantik komediydi, sanırım yaş ort. yüksek olması etkili oldu bende. Tavsiye etmek istediğiniz benzer kore dizisi var mıdır? Do Pal’ın etkisine kapılıp komedi tarafına odaklanamasamda gayet komikti. Jang Dong Gun’ın yakın zamanda başka dizisi olmaması gerçekten üzücü, filmlerinden izlemiş olup tavsiye etmek istediğiniz var mıdır? Genel karakter yorumlarınıza aynen katılıyorum, teşekkür ederim bu güzel yazı için.
    Bitirmeden blogunuza şöyle bi göz attım da bollywood u görmek beni memnun etti. Fakat Shahrukh Khan’ı fark etmemiş olmanız da üzdü.
    http://www.imdb.com/list/ls077256192/ => şu şekilde yardımcı olabilirim sanırsam. Çok çok sevgiler 🙂

    • Wasabi Mayıs 4, 2015 / 2:35 pm

      Shahrukh Khan bilmeyen varmı dır ? yanlışınız var üzülerek söylüyorum çok severim kendisini twitter profilmde bile var kkk!!! 😀 .Burada yazmamış olmam bilmediğimden değil fırsat olmamış yazmama ben her filmini izledim biliniz :)) .izlediğim var bir kaç yeni sayılan filmleri bugün yazınıza dönüş yapacağım tekrar . Uzun ve güzel yorumunuz için teşekkürler ^^.

      • selinkoc Mayıs 4, 2015 / 2:40 pm

        Haklısınız, yazmamış olmanız bilmediğiniz anlamına gelmiyor. Özür dilerim o halde. 🙂 Tabi bu özür Shahrukh Khan’a, hala onu tanımayanlar olduğunu düşündüğüm için. Çok çok sevgiler 🙂

  3. Wasabi Mayıs 4, 2015 / 7:19 pm

    Jang Dong-gun izlediğim filmleri Dangerous liaisons 2012 yapımı bir filmdi çapkın bir adamı oynadı ben sevmiştim filmi 🙂 .My Way yine severek izlemiştim ve en son izlediğim No Tears for the Dead bunları tavsiye edebilirim size tayfun filmi var biraz eski o yüzden yazmayı pek düşünmedim başta ama bilin öyle bir filmi olduğunu da 😀 .No Tears for the Dead filmi 2014 yapımı çok büyük beklentilerim vardı ama pek karşılayamadı vicdana oynanmış bir filmi bana göre , ama onun için izlenir keşke biraz aşk olsaydı dediğim filmlerden 🙂 .Tavsiye edebilecegim aynı tarz olarak değilde güzel sayılacak başka dizi önerebilirim size çünkü benim dizi listem çok kabarık 100 küsürlü 200 dogru gidiyor kkk!!! 😀 .A Thousand Days’ Promise var bol dramlı çok iyi dizidir ,Athena: Goddess of War yine soo ae’nin bol aksiyonlu ,Temptation ,Bir Reply 1994 varki mutlaka izlenmeli güzel dizi gülmüştüm ben çok 😀 ,Cunning Single Lady ,Protect the Boss ,Lie to Me ,My Fair Lady ,Marriage Not Dating yine 2014 yazımı neşelendiren dizilerden çok güzeldi :)) ,Hundred Year’s Inheritance yine bir aile dizisi bol dramlı çok sinir olacağın sahneleri var dizide kaynana karakteri için yazacak söz bulamıyorum 😀 .10 dizi 4 film oldu umarım yeterli olur şimdilik 😀 .

    • selinkoc Mayıs 4, 2015 / 7:25 pm

      Filmleri izleyeceğime garanti verebilirim ama diziler çok oldu gerçekten. Normalde kore dizisi izleyen biri değilim, hatır gönül üzerine izliyorum. AGD’de de Do Jin sayesinde bağlandım. O yüzden bunların içinden ilk üçünüzü rica edebilir miyim? 🙂

  4. Wasabi Mayıs 5, 2015 / 9:30 am

    A Thousand Days’ Promise ,Marriage Not Dating (veya Protect the Boss içinizden hangisini izlemek geldiyse siz seçin çünkü seçmek kolay olmadı benim için 😀 ) ,Temptation, ilk bunları izleyin , fikirlerinizi merak ediyorum şimdiden izledikten sonra düşüncelerinize burada tekrar yer verirseniz sevinirim şimdiden iyi seyirler 🙂 .

    • selinkoc Mayıs 5, 2015 / 11:05 am

      Teşekkür ederim, izlediğimde ilk fırsatta söyleyeceğim 🙂

  5. selinkoc Temmuz 14, 2016 / 9:07 am

    Biraz geç bir cevap olacak fakat sözüm üzerine cevap vermeliyim 😁😁 Filmlerden bahsedicek olursam Dangerous Liasions, My Way, ve Taegukgi: The Brotherhood of War u izledim, beğendim ve çok sevdim. Başka Kore filmi de izlemedim zaten.
    Dizilerden Cunning Single Lady, Protect the Boss, Lie to Me yi izledim. Romantik komedi sevdiğimden tercih etmişim sanırım 😅 Şuan Another Miss Oh izliyorum gayet güzel gidiyor.
    A Thousand Days’ Promise
    Marriage Not Dating
    Temptation
    Reply 94
    Athena yı da listeme aldım 😊
    Bir ELF olarak Athena yı izlemem gerek, Reply lardan da bi tane izlesem fena olmaz diyorum ama 94 mü 97 mi emin olamadım. Tüm tavsiyeleriniz için teşekkürler 😄

    • Wasabi Temmuz 26, 2016 / 7:46 am

      Rica ederim 😊 Bence 94 .

Bir Cevap Yazın

