PSY – OPPAN GANGNAM STYLE :D :D :D

15 Temmuz 2012  ayında yayınladı videoyu PSY 😀 . Baktım yayınladığı gün açtım izledim videyoyu  böyle hareketleri bi tuhaf geldi 1 dakikayı doldurmadan hemen geri kapadım 😀 . Sonra bide baktım beyenipte dinlemediğim şarkı patlama yapmış face ,twitter daha bir çok sosyal medya sitesi bu adamdan söz ediyor. Sonra videoyu tekrar açtım adam akıllı izledim dinledim 😀 sonra bir daha açtım sonra bir daha veee bi dahaa 😀 . Ön yargı çok kötü bi rşey (>_<) . Geçenlerde bide duydum bizim PSY Ellen Show’a katılmış britney spears ‘a GANGNAM sitili  dans etmeyi öğretmiş 😀 .Dedim ki helal be sana PSY ajaaa ajaaa fighting!!! kkkkk ~*~

Yeri gelmişken bu videodan sonra bir çok kişi aynı videoyu coverlamış ben de dayanamayıp o videolardan birini paylaşıyorum buna da bu göz atın .Buda 😀 😀 😀

 “HONGDAE STYLE”  😀

Bir Cevap Yazın

