Femoda (2012) Post *1*

Bayadır moda ile ilgili resimler paylaşmamışım bu konuda yeni bir post yazma zamanım gelmişte  geçiyor (>^-^<) .

Siyah etek çok hoşuma gitmişti yaz aylarının başlarında görmüştüm bu eteği ama şimdi ekliyebildim 🙂 .Üstteki siyah tül makine  pilesi dedigimiz tarzda tasarlanmış alttaki astarıda gene aynı renkte ^^ .

Benim olsun diye neler yapmazdım 😀 😀 . O nasıl bir renktir  öyle 😀 .

Yine aynı çantanın siyah rengi 😀 .Hangisi hoşuna giderse O.o

Somon renginde ki  dökümlü yakasıyla klasik bir hava katmış çok hoşuma gitti 🙂 .

Siyah renkli mini şort ve kahverengi şirin kemeri 🙂 .

Rengine de tasarımına da hayran kaldım 😀 😀 .

Çantadaki küçük kilit detayı çok iyi 😉 .

One thought on “Femoda (2012) Post *1*

  1. Alielle Temmuz 2, 2012 / 3:08 pm

    Ayakkabı gerçekten güzelmiş 🙂

Bir Cevap Yazın

