Biraz Nostaji :)

DEVLERİN AŞKI

Çok önceden izlemiştim bu filmi ama o zamanlar baya küçüktüm 😀 bugün 2. kez izledim 🙂 .Ve bir kez daha hayran kaldım bu filme aslında çok bilindik bir konusu olmasına rağmen nasıl bu kadar zevk alarak izliyorsunuz inanın anlamıyorsunuz .Film’in konusuna kısaca değinecek olursam ;  Tarık ve Türkan birbirine aşık 2 genç ama daha sonraları türkan’ın para takıntısı ve gözünün yükseklerde olması bu ikilinin saf aşklarının bitmesine neden oluyor .Daha sonra işin içine zengin iş adamı Süreyya girince bu ikili birbirinden tamam kopuyor .Türkan  zengin iş adamı süreyya ile sevgilidir süreyya ise tarık’ı hayatını kurtardıgı için sag kolu yapar , fakat süreyyanın bilmediği bişey vardır dostum dediği sağ kolu yaptığı adam sevdigi kadının eski sevgilisidir .Ben filmde en çok bu Süreyya beyi  sevdim 🙂 .Bu büyük ustayı nette şöyle bir araştırdım ve hakkında biraz bilgi edindim ^^ .

Oyuncunun gerçek adı Savaş Başar . 1938′de Tarsus’da doğmuş (Hemşeriyiz 🙂 ).Çok başarılı olmuş birkaç filmde başrol oynamış  ama buna rağmen çok tanına bir oyuncu değil .1957′de konservatuar’a girmiş ama disiplinsiz bulunduğu için atılmış .Daha sonra Muhsin Ertugrul tarafından Devlet Tiyatrosu sanatçısı olabilecek kabiliyette bulunmuş ve tiyatro sanatçısı olmuş .  Anadolunun her yerine gezerek oralarda oyunlar sahnelemiş . Oyunculugunun yanı sıra çok başarılı bir ses sanatçısıymış . Sanatçı 1985 yılında ankarada 47 yaşında (çok geç yaşta ayrılmış aramızdan 😦 ) hayata gözlerini yummuş .

Ben İffet ve Aile Kadını filmlerini izlemiştim orda da izlemenizi tavsiye ederim gerçekten büyük oyunculuk çıkarmış .

Rol aldıgı diyer filmler 

• Çirkin Dünya 1974
• Sevimli Frankenstain 1975
• Devlerin Aşkı 1976
• Seninle Son Defa 1978
• İffet 1982
• Aile Kadını 1983
• Güneş Doğarken 1984
• Çalıkuşu 1985

Ve Film müziği 🙂

Bu Türkan Şoray ne kadın beee nasıl alımlı nasıl da kadın dediğin böyle olur diyor 😀 .

Bir Cevap Yazın

