Kedi senin canını yerim :D

Tanıştırayım kedim ŞİREE 😀 . Henüz çok küçük , bizim komşunun kedisi yavrusu bakmadı çoçuklarına  sahip çıkmadı  nankör kedi  boşuna nankör demiyorlar anca sokaklarda ziv ziv geziyo 😀 . Bende napim dayanamadım aldım çıkardım 4. kata ^^ .Şire’nin annesinin adı nankör pakize 😀 .Şireyi ve kardeşlerini sütten kesince pakize’nin sahibi bizim muhteber teyze bu yavrulara yer aramaya koyuldu nereye postalasam bu yavruları diyip duruyo 😀 Bende aldım birini çıkardım bize şimdilik bir sorun çıkmadı Allah’tan annem sesini çıkarmadı ama kediciği kabullenmedi de neyse artık bir şekilde ikna etmeye çalışacağız 😀 . Şire çok şaşkın bakmış sanki : noluyo kardeşim  amacın ne senin der gibi bakmış 😀

2 thoughts on “Kedi senin canını yerim :D

  1. penguen Haziran 20, 2012 / 10:44 am

    Çok tatlıymış güle güle büyütün ama anne ilerde sorun çıkartırsa ne olur sokağa bırakmayın 😦 Eve alışan kediler sokakta ölüyor 😦

    • wasabi Haziran 20, 2012 / 11:55 am

      Şimdilik öyle bir sorun yok sokağa atmak mı ande şiroo ;).

Bir Cevap Yazın

