~*~ 2. Film patlamam :D ~*~

 Okul bitti biteli sürekli film izliyorum ve pc ye indirdiğim film afişlerine bakınca baya biriktiğini farkettim 😀 . En iyisi kısa yoldan şu üstümde ki yükü kaldırayım dedim .

1. Kalp Atışı _ Heartbeat

Bir annenin çoçuğu için yapamayacağı şey yok 🙂 . Filmin baş rollerinde  Kim Yoon-jin (Lost , Boş ev , Seven days )  ve Park Hae-il  ( The host ) oynuyor .Film güzeldi aksiyon ve dramın bir arada olduğu bir filmdi .Filmin baş rolünde ki adam da annesini yaşatmak için elinden geleni yaptı ^^ .

Film fragmanı 

2.* Penny Pinchers *

Filmin Baş rollerinde Han Ye_ Seul  ve  Song Joong _Ki oynuyor eülenceli bir filmdi .Gerçi şu kızın niye bu kadar pintilik yaptığını hala çözemedim ama olsun. En çokta filmde müsriflik yapan şu şirinlik örneği çocuğu da kendine benzetti ya ona gıcık oldum 😀 .

Salya sümük haldeyken bile çok şeker 😀 .

Film fragmanı

3. Heaven’s  Postman_Cennet Postacısı 

Aslında bu filmi geçen kış ayında açmıştım ama çok sıkıcı geldiği için sıkılıp yarım bırakmıştım 😀 . Ama geçenlerde gene çarptı gözüme film afişi bide filmle ilgili o  güzel yorumları okuyunca dedim açıp bitireyim ben bu filmi .  Bitirdim de ve farkettim hiçte değişen bir şey olmadı 😀 . Film sonu hariç çok sıkıcı ve durağan bir filmdi resmen izlerken baydı (⌣_⌣”)” .Filmin baş rollerinde Kim Jae Joong ve Hyo-ju Han  oynuyor ^^ .

Film fragmanı

4. _ Eye For an Eye _

Filmin baş rolünde benim çok sevdiğim iki oyuncu var ikisi bir birden iyi oyuncular 😀 bunlar Han Seok Kyu (beyez gece  ,villain the windowve  Cha Seung Won (greatles love ,athena ,city hall , blades of blood , my son , 71: into the fire ,secret ) .Filme gelince aksiyon dolu bir filmdi özellikle film sonunda baya bir gülmüştüm intikamın bol paralı olanı böyle oluyor herhalde 🙂 .

5. Sarangi Museoweo _ Shotgun Love

En çok beğendiğim filmlerden çok güldürdü beni özellikle adamın karısının kakasıyla verdiği o muhteşem savaş puahahhaa 😀 bence görülmeye değecek bir sahne mutlaka bakın derim bu filme . Filmin baş rollerin de Chang Jung Lim ve Min – Sun Kim  oynuyor  .

6. * Wonderful Radio * 

Filmde baya iyi yapımlarda yer almış benim de çok sevdiğim oyunucular var .Başrollerinde Lee Jeong- Jin ( 9End 2 Outs ve Fugitive B dizinden tanıdığım ) Lee Min- Jeong ( şimdilerde Big dizisinde ve daha öncesinde Midas ,  BOF ‘tan tanıdıgım ) Kwang Soo (City hunter deki o sırık boyuyla  tanıdım onu 😀 ha bide şu tarihi dizi dong yi  var ) Kim Jeong- Tae işte adamım çok seviyorum bu adamı bilmem niye Miss Ripley   den beri bu adama karşı içimde bilmediğim bir sevgi var. Ona karşı olan  bu sempatimin sebebi ne çözemedim 😀

Kim Jeong- Tae I love you so much 😀 . 

7. * My Little Bride_Benim Küçük Gelinim *

Baş rollerin de  Rae-won Kim( kendisini çok severim A Thousand Days Promise dizisinde çok iyi bir oyunculuk çıkarmıştı )ve  Moon Geon-Young( Marry me marry ! ,Masum adımlar) oynuyor . Film çok eğlenceliydi gerçi 15 yaşındaki bir kızı bu kadar küçük yaşta evlendirmek de derece doğru orası muamma ama filmde asıl  anlatılmak istenen bu ikilinin aşkı yakalamaları .Buna rağmen 15 yaş sorunu biraz daha ön plana çıkmış sanki 😀 .

Bu sahnede kız çocuğun kafasına kalemi sapladı 😀 😀 .

8._ Couples _

Couples bu filmde fena değildi yalnız filmde herkes yalan söylüyor bu adamların nasıl hayat yaşıyor dedim kendi kendime :D. Baş rollerin de Kim joo – hyeok , Lee yoon – ji , Lee si – yeong ,Oh jeung se ve Kong hyeong – jin oynuyor .

9. * A Good Day to Have an Affair *

Film  +18 baştan belirteyim sonra filmi açınca  yok ben bilmeden açtım gibi bir durum olmasın 😀 .Baş rollerin de Hye-su KimJin-seo YunJong-hyeok Lee , Min-gi Lee oynuyor .

Film fragmanı 

10. _ A day with my son _

Güzel filmdi 🙂 . Başrollerin de Cha Seung Won oynuyor .İzlemenizi isterim ben çok beğendim 🙂 .

Film fragmanı 

11. * SEVEN DAYS * 

Baş rollerin de  Yun Jin Kim (lost dizisi ve boş ev filmi )  ve Park Hee-soon (Evimize niye geldin? , Ahmaklık mucizesi , A Barefoot Dream ) oynuyor . Aksiyon seven sizler mutlaka bakın hiç sıkmadı beni 🙂 .

12. _ Petty Romance _

Bu filmde de baya güldüm 😀 😀 . Başrolün de Lee Sun-gyun(coffee prince ) ve Choi Kang-hee( Protect the Boss ) oynuyor .

Film fragmanı 

13. * The Romance *

Güzeldi 🙂 . 

14. _ Dad Likes Women _

Güzeldi ^^

Film fragmanı 

15. * 6 years in love *

6 yılık aşk hiç sıkmayan bir film , konusu da çok güzel .Baş rollerinde Ha-Neul Kim ve Gye-sang Yun oynuyor .Adam da kadında sürekli aynı şeyleri tekrarlıyorlar ve birbirlerinden sıkıldıklarını farkediyorlar ikisinin hayatına başkaları giriyor .Ama şimdi ben bunu burada yazmasam için rahat etmeyecek 😀 adam kadını aldattı ve başka bir kadınla yattı . Ama kadın adamla birlikte olmadığı halde sanki sevgilisini  ilk başta o aldatmış durumuna düştü . Hem kadını aldatıyor hemde ondan hesap soruyor olur mu böyle puştluk 😀 😀 . Neyse fazla uzatmayayım içimdeki nefreti dile getirmek istemiyorum  film afişinde yüzü ne kadar saf ve temiz dursa da film sayesinde gerçek yüzünü gördüm kısaca nappunnom iça şigaa  diyorum 😀 .

Film fragmanı 

2 thoughts on “~*~ 2. Film patlamam :D ~*~

  1. nabrut Haziran 26, 2012 / 4:11 pm

    of yavrum neler neler izlemişsin öyle:))
    izlediklerim var aralarında.merak ettiklerimde:)
    emeğine sağlık

    • wasabi Haziran 27, 2012 / 11:23 am

      Fırsat buldukça bakıyorum geceler boş doldurmaya çalışıyorum 😉

Bir Cevap Yazın

