Bla bla bla …

Biraz  film , biraz dizi  ha bide benim  gün gün biraz daha yaklaştıgım sınavım ? . Fırsat bulmuşken bütün bunlardan ortaya karışık bir şeyler  yazmak , tabiri caizse  *çızıttırmak * istedim 🙂 . Malumunuz  şu beni beklemekte olan sınav yüzünden blogda bir kaç aydır sadece dinlemekte olduğum müzik videoları yayınlıyorum hatta bu konudan pek memnun olmadığımı blogda da yazmıştım .Ama canıma tak etti artık  şöyle birkaç satır bişeyler yazmak  biraz resim eklemek  bide  filmlerde gördügüm hala etkisinde olduğum  etkilenmek bir tarafa dursun  resmini görünce bi tuaf olduğum kore’nin  ünlü actörleri  hakkındaki düşüncelerimi burda, bugün ,şu saat ,şu dakka itibariyle yazmaya başlıyorum 😀 . Oh  !!! ortaya doğru düzgün bir cümle çıkarabilmek için ne caba sarfettim  🙂 daha kırk fırın ekmek yemem gerek benim . Gerçi ekmek yerine biraz kitap okusam bu sorun kalkacak ya ortadan neyse .

Önce fotografını çektiğim ojelerimi  paylaşıyorum sizlerle (^_^)

Ben en çok mat olan rekleri  bide  ALIX AVIEN ‘nin  pudra pembesi  gibi görüncen ama tırnak ten  rengi duran ojesini seviyorum .

Bu aralar en çok sürdüğüm ojelerim 🙂 . Oje markaları hadi gene iyisiniz bak beleşten  reklamlamınızı da yaptım 😀 .

Bu hafta içinde izlediğim 2 film

1. Only You_Sadece Sen 

Türkçe altyazılı izlemek için beklediğim ama youteube eklendiğini görünce korece olarak izlemeye karar verdiğim  So Ji-Sub   ve Han Hyo joo’nun başrolde oynadı onl you filmini dün gece saat 3 kadar oturup izledim . İyikide izlemişim bu aralar izledigim en iyi dram filmlerindendi .”Only You” eski bir boksörle görme duyusunu kaybetmiş bir kadının hikayesini anlatıyor . Zaten çoğu blog yazarı arkadaşlar  bu filmi ne zamandır bekliyordu . Eminim çoğu  izlemiştir . Özelliklede kaktüs çiçegi blogunun yazarı makinosev  onun bu filmi kaçıdığını hiç sanmam 🙂 .Dönelim filme filmde boksörü canlanıran so ji sub ,  Cheol Min  adında bir adam  bu şahsiyet eski bir boksör ama yarası sebebiyle boksu bırakmış .Kızımız  Jung-Hwa  ise bir trafik kazasında anne ve babasını kaybetmiş ve geçirdiği kaza sonucu gözleri kör olmuştur .Cheol Min bir otoparkta dar bir bilet gişesinde  , Jung-Hwa ise tele pazarlamacı olarak bir  şirkette çalışır. Bu ikisi siz diyin tesadüs ben diyim  kader ,ki film sonunda kader görünüyor bu ikili birlikte olmaya başlıyorlar . Film ilerledikçe ortaya çıkan gerçekler Cheol Min ‘in sevdigi kadın için yaptığı  fedakarlıklar, herşeye rağmen  birbirlerine olan aşkları şte bu filmi izlenir yapıyor . Ben çok beyendim  sizde izlerseniz eminim beynirsiniz .
(02 mart 2012 bugün yeniden güncelledim ve türkçe altyazısını ekledim iyi seyirler )

2. You’re My Pet 

Jang Geun-seok  ve  Kim Ha Neul ‘un beraber oynadıkları bir film çok beyendim desem yalan olur ama ginede konusu içeriyle eylenceli  bir filmdi . Belki daha sonra bloga uzun uzun anlatarak yazarım bu filmi. Sma bu filmden önce öncelik sıra only you  filminin  😉 .

Güya uzun uzun yazaktım 😀 . Aslında eklemem gerek bir kaç şey daha vardı ama şimdi bu kardarcık güncelleyebildim . Tühh o kadar attım tutum uzun uzun güncellicem blogu diye  yine rezil olduk  😀 . Neyse artık bir daha ki sefere (=^_^=) .

6 thoughts on “Bla bla bla …

  1. nabrut Ocak 23, 2012 / 11:41 pm

    tatlım bu you are pet,’in alt yazısı çıktı mı onuda mı korece izledin yoksa:)

  2. Secret Ocak 24, 2012 / 9:12 pm

    Wasabi’cimm seni çok iyi anlıyorum senin sınavın var,benimde okul vs derken girip güncelleyemiyorum blogumu.Çinguları çok kıskanıyorum nasılda sürekli vakit ayırabiliyorlar anlamadım gitti 😀 Neyse anam, üzülme tatildede yazı bombardımanına tutarız 😀

    • wasabi Ocak 26, 2012 / 4:40 pm

      inşallah canım benim hayırlısıyla atlatayım şu sınavı tatilde senin de yazdığın gibi yazı bombardımanına tutucam 😀

  3. nabrut Ocak 24, 2012 / 10:55 pm

    tamam tatlım anlaşıldı ilk fırsatta izlemeliyim.
    kocaman öptüm

    • wasabi Ocak 26, 2012 / 4:41 pm

      izle bakalım hoşuna gidecek mi ? . 🙂

Bir Cevap Yazın

