Veeeeee 2012 :DD

Yeni yaşıma ve yeni bir yıla girmiş bulunmaktayım :D. Bana ,aileme ve tüm koresever arkadaşlara sağlıklı ,mutlu ,bol paralı bir yıl diliyorum.Umarım herkes için iyi bir yıl olur.
Yeni yıla da Kore şarkılarıyla giriyorum hadi buyrun beraber yapalım bunu 🙂 🙂 .


Herkes bu klipte özelikle de Sung Si Kyung 😀

Take#1 _ Love Again


Çok eylenceli bir klip ^^

HuH Gak_Hello


Bu şarkıyı çok seviyorum 🙂 .

INFINITE_Lately

4MEN&Mi_ The guy and she


Özellikle böyle uzun klipli şarkılara bayılıyorum 🙂 .Çok sevdim bu klibi ve şarkıyı ^^

Baek Ji Young_Ordinariness

Kim Tae Woo_Echo


Klipteki beyaz takımlı güneş gözlüklü ajusshiye bittim ♥ ♥ ♥ ♥ 😀 .

G.NA – Black & White


Seviyorum bu hatunu 🙂 .

K.Will – Present


Sesleri harikaa bu grup bi başka yahu 😀 .Klipteki minnik çoçuğa dikkat o çoçuğu her gördüğümde mıncıklamak istiyorum 😀 .
˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛Merry Christmas & Happy New Year 2012* .° ( . • . ) ˛°./• ‘♫ ‘ •\.˛*./______/~\ *. ˛*. 。˛* ˛. *。 *(…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ¯˜”*°•♥•°*”˜¯`´¯˜”*°•♥•°*”˜¯` ´¯˜”*

2 thoughts on “Veeeeee 2012 :DD

  1. nabrut Aralık 31, 2011 / 11:03 pm

    CANIM ÇİNGUM
    ROMANTİK KOMEDİ TADINDA BİR YIL GEÇİRMEN DİLEĞİ İLE :))

    • wasabi Ocak 2, 2012 / 11:17 am

      çok teşekkür ederim canım benim hepimiz için çok iyi bir yıl olur inşallah 🙂

Bir Cevap Yazın

