Çok Yönlü Blogger Ödülleri ^_^

Mimlenmişim 😀 en son yazdığım mim yazım silinmişti hatırlarsanız nabrut arkadaşımız geçenlerde beni mimlemişti ama o mim yazım bloguma yapılan saldırıdan dolayı silinmişti .Neyse olmuşla ölene çare yoktur diyerek şimdiki mim konuma geçeyim en iyisi amma velakin geçmeden önce beni mimleyen hemde ilk ödülü vermeye beni layık gören Duslerimin Koresi blogu’nun yazarı Tuğba ya kocaman bir teşekkür ettikten sonra :).
KURAL 1.Ödül verirken kurallara dikkat ediyor ve bizi bu mime dahil eden arkadaşımızın reklamını yapıyoruz;

Ben farkettiniz üzere mim yazıma başlamadan o reklam safhasını gerçekleştirdim o yüzden No problem diyerek devam edeyim 😀 .
Tuğba şu sözcüklerle çok yönlü blogger ödülüne beni layık görmüş^^ . ”İlk ödülümü kendi küçük işleri büyük olan yakında 18ine girecek olan minik bloggerımız WASABİ ye veriyorum^^ CHUKHAHAE ^^ ”(13 gün sonra 18 oluyoruz da efem :D)
demiş sağolsun 😀 .

KURAL 2 : mimde kendimizden (7 özellik) bahsetmemizi istemişler.
Kuralları da yazdıktan sonra başlıyabilirim artıkın 😀
1. Dışardan bakıldıgında ciddi, soğuk ve kendini beyenmiş görünüyormuşum ama benimle tanışıp konuştuktan sonra aslında hiçte öyle biri olmadığımı söyedi arkadaşlarım yani anlıyoruz ki herkes göründügü gibi olmayabiliyormuş 🙂 .
2. Kore ”neyin nesi nasıl olduda başladı bu aşk niye kore başka sevecek ülkemi kalmadı da gittin bu çekiklere aşık oldun ”diyen arkadaşlarım valla bende anlamadım nasıl oldu da benim için kadar önemli hala geldi hatta hayatımın merkezi oldu bende anlamakta zorlanıyorum ama öyle yada böyle artık tam bir koreseverim .Yanlız şunu belitmekte fayda var beni mimleyen arkadaşımında yazdıgı gibi ben koreyi erkekleri için değil bir ülke olarak herşeyiyle seviyorum ha dizilerdeki erkek oyuncuların etkisi yok desem yalan olur ama koreyi sevmemin nedeni erkekleri degil insanları, onların kültürleri ,yaşam şekilleri ,harabucileri , minnik sevimli bebişleri, o görünüşüne hayran kaldıgım yemekleri tadına bakmayı çok istedigim ama hala bakamadıgım kimchileri yani ben koreyi kore olarak seviyorum başkalarının yaptıgı gibi sadece gözümü erkekleri üzerinde yogunlaştırmıyorum 🙂 .
3. Tarçın 😀 evet evet bildiğimiz şu muhallebilerin üstüne dökülen kokusu beni benden alan baharat. Çok severim bu baharatı özellikle de saleple içerken mutlaka olmassa olmazımdır. Hatta fotosunuda vereyim içimden geldi 😀 .

4.Biraz sinirli biriyim özellikle de uykusuz kaldığım zamanlar bide uykudan yeni uyandığımda. Bana yapılan yada söylenen herşeye sinir olurum karşımdaki beni kızdıracak bir şey yapmasa da bağırır dururum bu yönümü hiç sevmiyorum ^^ .
5. Benden habersiz eşyalarıma dokunulmasından nefret ederim tamam bu durumdan kimse hoşlanmaz ve yapılmasını sevmez ama benimki biraz hat safada .Elimi attığımda o şey orda olmak zorunda eyer arayıpta bulamassam yerini degiştirenin vay haline 😀 .(Ben genellikle bu tartışmayı annem üzerinde geliştirdim )

5.Korenin dizi ve filmlerini izlemeye bayılıyorum benim hayat felsefem haline geldi.Sayısız dizi ve film izlemişimdir tabi bunların hepsini burda sizinle paylaşamıyorum ama o kadar izliyorum ki çogu izlediklerimi unutuyorum o kadar vahim bir durumdayım ^^ .
6. OĞLAK BURCUYUM 🙂 .Burcumun cimrilik hariç bütün özeliklerini taşıyorum çünkü çevremdeki herkes cimri olmadığımı bilir ve görür .Nette şöyle bir okudum burcumun özelliğini ve okuken pek bi gururlandım 😀
Pozitif Özellikleri : Güvenilirlik, kararlılık, isteklilik, sabır, sebat, ihtiyatlılık ; mizah ve disiplin.
Anahtar Kelimeler: Gerçekçi, pratik, katı, yalnız, sabırlı, kararlı, dik kafalı, tedbirli, verimli, , zamanı önemseyen, soğuk, karamsar, hırslı, konsantre, geleneksel, otorite.
İlkesi :Biliyorum 😀 😀 😀
Ne o havamı atıyon diyen arkadaşlarım ”evet atıyorum ” .
Tamda burcumun kadınıyım oglak kadınları : toplumda çok beğenilen zarif insanlardandır. Aynı zamanda akıllı bir kadın olduğundan kimseye kolayca güvenmez. Gerçekçi olan bu kadın erkeklerden daha temkinli ve kuşkucudur. Oğlak kadını havailikten,saygısızlıktan ve cahillikten hiç hoşlanmaz. Seçtiği insanlar kültürlü ve zeki olacaktır. Oğlak burcu kadınından ideal iş kadınları çıkar. Seçtiği işte başarıya hemen kavuşur, çünkü enerjik, hırslı ve dikkatlidir. Oğlak burcu kadını evliliğe de bir iş gözüyle bakar. Bu yüzden evliliğinde planlı bir hayatı olur. Her şeyi kolaylıkla idare edip planlı bir yaşam için mantıklı önlemler alır. Bu kadın paralı bir eş yerine kibar, nazik ve entelektüel birini arar. Oğlak kadını eşini destekler, onun yükselmesi için tüm gücünü kullanır. Onda esrarlı bir hava vardır. Bu da erkeklere çekici gözükmesini sağlar. Mantığıyla hareket eden bu kadın için dostluk çok önemlidir. Gezmeyi ve eğlenceyi çok seven oğlak kadını gürültülü yerler yerine kibar ve ilginç yerleri tercih eder. Hayata büyük ilgi duyar, meraklıdır. Espri konusunda da pek anlayışlı değildir. Oğlak kadını hayalci olmadığı için mantığına güvenir. Daima sade ve zevkli şeyleri seçer. Kendisine yakışanı giyer. Oğlak kadınının vücudu oldukça güzeldir ve sağlıklıdır. Uyuşmasa da eşinin yakınları, dostları ile arkadaşlık etmeye çalışır. Bu kadın üstün bir eş arayışındadır. Arzu ettiğine kavuşursa çok iyi bir eş ve ev kadını olur. Kendisini sevdirir, ama baskı altında tuttuğu hisleri yüzünden sevmesi zordur, buna rağmen birisine bağlanırsa o kişiden kolay kolay kopmaz.
Ve son özelligim
7.Havuçlu pırasa , ıspanak ve makarna  yemeklerini çok seviyorum 😀 😀 .

Mim yazımı burda sonlandırırken ödülleri Jung Woo Sung aracılıgla dağıtıyorum

1 .İlk dölümü  bloğ yazmaya başladığım zamanlarda  ilk  mim yazımı yazmamı sağlayan blog arkadaşım çingum Uzakdogunun yakın hali:)  bloğu yazarı secret ‘e veriyorum CHUKHAHAE ^^ .

2. Ödül blogunu zevkle okudugum özellikle  yazdığı birbirinden güzel izlenesi dizileriyle **Ofori~~ çinguma veriyorum .

3. ödül Güney Kore ve Türk Yemekleri  bloğunun yazarı  olan yasemin ablama veriyorum ablacım verdigim tarifleri çok beyeniyorum  seni ve yemeklerini çok seviyorum aja aja FİGHTİNG !!!  ^_^.

4. Ödül  Asya notlari blogunun yazarına gidiyor .KORE de yaşayan biri kendisi onun güncellemelerini okumak acayip eylenceli koreyi oldugu haliyle bizlere anlatıyor ^_^

5.Ödül  Seoul Mate blogunun yazarı fulya ablaya  gidiyor 🙂 . Fulya ablada kore de yaşayan bir türk. Onun yazdıgı uzun yazıları eklediği fotoları  takip etmek çok eylenceli 🙂 .

6.Ve son ödülüm Chibi’nin Viraji bloguna gidiyor 🙂 .

Baya uzun oldu ama şöyle bir okunyunca beyendim yazdıklarımı umarım sizde beyenirsiniz ^_^ .

5 thoughts on “Çok Yönlü Blogger Ödülleri ^_^

  1. nabrut Aralık 18, 2011 / 8:50 pm

    çingum yerim ben seni sen demek 18 ine basıyorsun ha:))öpüyorum kocaman

  2. wasabi Aralık 18, 2011 / 9:41 pm

    çok teşekkürler bu güzel yorumun için senin öpücük baya ses çıkarttı 😀 kocaman öptün ondan olsa gerek 🙂 .

  3. Secret Aralık 30, 2011 / 1:36 pm

    canım yeni gördüm mimini hemen cevaplıyorummm 🙂

  4. Yasemin Ocak 2, 2012 / 8:28 pm

    Birtanem Ferya, çok özür dileyerek basliyorum söze çünkü bloguma yazdigin yorumu ve mimlendigimi daha yeni gördüm 😥 çok özür dilerim… simdi mimlenmeye gelince, o neki dicem kahkahalara bogulucaksin 😉 ben daha önce hiç mimlenmedim ve nasil oluyor neler yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum? :p bana bilgi verirsen çok sevinirim ve geç kalmadiysam blogumda paylasirim 🙂 seni çok öptüm kendine cici bak!!

    • wasabi Ocak 3, 2012 / 3:57 pm

      Ablaaaaa nerelerdesin sen ya çok özledim seni ve yazılarını 🙂 . ne özürü ablacım olurmu hi öyle şey sen merek etme geç kalmadın ^_^

Bir Cevap Yazın

