~*~Padam Padam _ Kalp Atışı ~*~

Sonunda başladı 🙂 . Jung Woo Sung ve Kim Bum‘un başrollerini paylaştıgı Padam Padam dizisinin ilk bölümü türkçe altyazılı olarak yayınlandı .Ne zamandır bekliyordum bu diziyi . Aralık 5 de yayılanmaya başlayan dizi Yang Kang-Cheol ile veteriner Jung Ji-Na arasında geçen bir aşk hikayesi anlatıyor ben ilk bölümü izledikten sonra izlenmeye deger bir dizi olduğunu gördüm sizde ilk bölümü izledikten sonra benim gibi düşüneceksiniz .

Dizinin Fragmanı

Dizi Ost

** Umarım çok ağlamayız bu dizide **

4 thoughts on “~*~Padam Padam _ Kalp Atışı ~*~

  1. ~~2zlerr~~ Aralık 15, 2011 / 6:02 pm

    Çok ağlıycaz gibime geldi benim. Aman kaliteli bi dizi olsun da ağlayalım sorun değil. Zaten özlemiştim ağlamayı. 🙂

    • wasabi Aralık 17, 2011 / 12:06 pm

      jung woo sung oynuyor dizide kaliteli bir yapım olduğu ordan belli adamın oyunculuguna hayranım ilk bölümü izlediysen farketmissindir o nasıl bir yemek yeme şeklidir bu kadar iyi nasıl oynadı diziyi izlediysen görmüssündür :). Ve dedigin gibi aglıcaz bu dizide de 🙂 .

  2. nabrut Aralık 15, 2011 / 6:27 pm

    wasabi kız kimdi ya hangi film yada dizide vardı?

  3. wasabi Aralık 15, 2011 / 9:49 pm

    kızın adı Han ji min Capital Scandal , Cain and Abel-Kabil Habil dizisinde so ji sub la oynadı ,ha bide trt de yayınlanan sarayın rüzgarı dizisinde oynamıştı 🙂 .

Bir Cevap Yazın

