~*~Film patlaması yaşadım~*~

Bu aralar fırsat buldukça film izliyorum ondan bloğa yazacak çok film birikti. Şimdi ben nasıl olur da bu yazıları yazıp kurtulurum çabasındayım kısaca uzun uzun yazmak yerine kısa kısa resimler ekleyip öyle bahsedeceğim 🙂 . ilk olarak

* SECRET LOVE _ GİZLİ AŞK
Çok sinirlendim bu filmde ihanetin böylesi bu filmle anladım ki bir ikizinin olması hiçte iyi birşey değilmiş .

*Why Did You Come To our House_ Evimize niye geldin? 

Çok sevdim 🙂 konusu itibariyle biraz ilginç gelebilir ama inanın izlerken hiç sıkılmadım tavsiye ederim .

*Midnight F.M

Süper izlediklerim içinde beni en çok etkileyenler zaten başrol oyuncuları Soo-ae ve Yoo Ji-tae ‘nin oyunculukları bir harika 😀 .Yoo Ji-tae’nin Oldboy ve secret love filmlerinide bunun kadar beğendim 🙂 .İzleyin mutlaka ^^.

*My Dear Desperado

İzlerken çok güldüm ama sonlara doğru bizim süper komşu öldü diye öldüm öldüm dirildim neyse ki ölmedi. Mutlaka izleyin derim . Her eve böyle bir komşu şart 😀 .

*Rough Cut-Kaba Kurgu

Ne filmdi izlemeniz lazım yazmakla anlatılmaz bu ikili öldüren cinsten bir oyunculuk çıkarmış So Ji Sub ve Kang ji Hwan gerçekten filmi izlettiriyo bu adamlar işlerini biliyolar özellikle de So Ji Sub 🙂 .

*Sophie’s Revenge _ Sophie İntikamı

Romantik komedi 🙂 beyendim çok çok iyi diyemem ama deyme komedi filmlerine taş çıkartır hele ki So Ji Sub oynuyorsa izleyin tavsiye derim 😉
Ve son olarak
* Litte Black Dress

Dostluğu arkadaşlıgı anlatan bir film beğendim mi derseniz hım emin olamadım yani izlenir izlenmez diyemem ama arkadaşlığı dostluğu anlatan böyle bir film mi derseniz tabi ki hayır derim 🙂

Kısa oldu film güncellemem ama inanın uzun uzun anlatıp yazacak kadar vaktim yok. Hem ben eminim ki çoğu arkadaşlar uzun yazıları okumuyor işin biraz kolayına kaçtım bu seferlik umarım beğenirsiniz .

Bir Cevap Yazın

