T-ara – Cry Cry klibi sonunda yayınlandı ^_^


Geçenlerde paylaşmıştım bu şarkıyı hatta alt yazılı olarak çingum reina çoktan çevirisini yapmıştı . Şarkının klibi de yayınlanınca hemen burda paylaşmak istedim 🙂 .Klip 2 bölümden oluşuyor . Benim athena ve greatles love dizilerinden tanıdığım ve çok ama çok sevdigim hatta içten içe aşık oldugum oppam gerçi ajusshim demem lazım ama benim için oppa modunda kendi Cha Seung-wo‘da klipte oynuyor . Ne zamandır bekiyorum bu klibi çünkü Cha Seung-won klip yayınlanmadan önce bu klipte oynadıgını okumuştum ee tabi bunu ögrenince izlemek görmek bide paylaşmak farz oldu .Ben çok beyendim hadi sizde dinleyin ^^ .
Çekim aşamasında ki görüntüler

1. bölüm

2. bölüm

Bir Cevap Yazın

