Dear 16-year-old Me / Sevgili 16 yaşımdaki halim

Aslında bir kaç ay önce izlemiştim bu videoyu ama blog da anlatmamıştım .Birden aklıma geldi tekrar bir kez daha izledim ve bizlerin böyle konular hakkında duyarlı olması gerektigini bir kez daha anladım Aslına bakarsanız bu videoyu izlediğim ilk gün burda yayınlamamam yanlış oldu .Bende bişeyleri erteleyerek kendi sağlıma daha doğrusu paylaşımım sayesinde izlicek olan bir çok arkadaşımın bu konu hakkında bilgi edinmesini önledim . Bunun için koca bir özür borçluyum . Gelelim videonun anlatmakta olduğu hastalığa; Malign melanom ,gençler ve çoçuklar arasında yaygın olan bir kaser türü .Deri hücrelerinde başlayan bu tümör saçlarına ve derine rengini veren hücreler başlıyor . Sadece bir cilt kanseri degil . Çünkü yayılmaya başladığında erken teşhis de gecikilirse akciger ,karaciger ve beyine yayılırsa ölümle sonuçlanıyor . Yani sizin anlıcanız normal cilt kanserlerine uygulanan tadavi yöntemleri bu hastalıkta pek etkili değil .Ayrıca çok hızlı bir şekilde yayıldıgı için genellikle ölümle sonuçlanıyor bu vakalar .Bu yüzden erken teşhis çok önemli bu hastalıkta .Avuç içlerinde ve ayak tabanlarında ortaya çıkabilir bu yüzden kendiniz ve cildiniz kontrol edin en azından bu videoyu izledikten sonra kendinize cildinize hayatınıza verdigiz önemi bir kere daha düşünün çünkü ben öyle yaptım her ne kadar paylaşmakta biraz geç kalsam da .Şimdi videoyu veriyorum izleyin anlayın ve sizde paylaşın 🙂 .

3 thoughts on “Dear 16-year-old Me / Sevgili 16 yaşımdaki halim

  1. nabrut Kasım 11, 2011 / 6:26 pm

    ALLAH MUHAFAZA ETSİN:(

  2. nabrut Kasım 11, 2011 / 6:27 pm

    BİR DE YENİ YOU ARE BEAUTİFULU BİTİRDİM HARİKAYMIŞ ÇİNGUŞİ :)))
    SEN ORADAKİ OPPA İÇİN MARRY İ İZLEMİŞTİN DEMİ? 🙂

    • wasabi Kasım 11, 2011 / 9:43 pm

      Ewet çingum marry me marry dizisinide izledim Jang Geun-seok o dizide de oynamıştı güzel dizidir .mary me marry dizisinide izle derim ayrıca dizinin ostlarıda çok güzeldir ^_^

Bir Cevap Yazın

