Asyada kış modası ^_^

Uzun zamandır güncelleyemedigim femoda kategorimi sonunda bugün güncelliyebildim umarım sizde yayınladığım fotoğrafları beyenmissinizdir resimlerin üzerinde marka ismi yazmakta bunu bildigim halde fotoları ekledim çünkü markayı resimden kesip koymak pek bi anlamsız olacak . Ni_kiyo benim sürekli takip ettiğim daha doğrusu son zamanlara yoğun ders tempom yüzünden devam etmeye çalıştığım çok ünlü bir asya markası .Siz bu markadan haberdar değilseniz sayemde ögrenmiş oldunuz yani demek istiyorum ki artık sizde takip edebilirsiniz 😀 .Neyse fazla uzatmadan resimleri vereyim 😉 .

Şunun güzelligine bakın nasıl bir renktir bu yahu .Bu arada benim en çok sevdigim renk kahverengidir 😉

Aynı ayakkabının krem rengi olanı 🙂

Hafif topuklu çok şık yarı kürkle kaplanmış koyu kahve bir ayakkabı çok şık ve sade dimi 🙂

Deniz yeşili rengindeki bu babet tarzı ayakkabıya da bittim 🙂 .

 

Buda aynı tarzın kahve rengi olanı ^_^

Bu rengin adını tam olarak bilmiyorum biliyosamda şimdi aklıma gelmedi siz biliyosanız bi zahmet yorumlarınızda yazın  😉

 

Ve son yayınladığım ni_kiyo marka olan yine koyu kahve rengindeki bu ayakkabıyı veriyorum .Uzun zaman sonra femoda kategorimi güncelleyebildim umarım beyenirsiniz 🙂

7 thoughts on “Asyada kış modası ^_^

  1. *geçerkenuğradımartıkınkalıcıyım* Ekim 30, 2011 / 10:13 am

    ”Ni_kiyo” öğrenmiş oldum teşekkür ederim bundan sonra bende takip edeceğim bu markayı gerçekten güzel ayakkabılar var ^^

  2. 2zler Ekim 30, 2011 / 5:46 pm

    Herbirine ayrı ayrı bayıldım! Çok ciciler!

    • wasabi Kasım 3, 2011 / 11:32 am

      evett hepside çok güzeller 🙂

  3. nabrut Ekim 30, 2011 / 6:02 pm

    tatlım asya modası harikada sadece bakıyoruz işte.Almak nasip olmuyor.zaten yurt dışı alışverişleri artık bir muamma

  4. tugba Kasım 20, 2011 / 1:03 am

    kahverengı ve mavı ayakkabı varya onlar 5 bın 6 bın wondu korede^^

    • wasabi Kasım 21, 2011 / 8:58 pm

      demek öyle türk parasıyla ne kadar ediyor acaba ben netten çevirmeye çalıştım ama yanlış çevirdi çevirici yani ben öyle düşünüyorum 🙂

Bir Cevap Yazın

