*Poongsan*

BeklenenKim Ki Duk  filmi sonunda yayınlandı . YapımcılıĞını ve senaryosunu yapmış olduğu  Poongsan filmi herkes tarafından dört gözle bekleniyordu acaba aykırılıkların yönetmeni bu sefer nasıl bir film ortaya çıkarmıştı sorusu vardı herkesin aklında .Ne yalan söyleyeyim bende çok merek ediyordum .  Aslında bu filminde  pek şaşırtan bizi allak bullak eden bu ne ya olmaz böyle şey dedirten bir durum yok.  Usta yönetmenin diğer filmlerini göz önüne alırsak . Bu filmi de güzel ben beğendim .

Baştan sona spoi dikkat 😀 !

Film konusuna gelecek olursam ; Poongsan lakaplı gizemli bir adam kiralık kurye olarak kuzey ve güney sınırları arasında gidip gelmektedir .Direk olarak ulaşılması baya güç olan Poongsan müşterilerini silahsız bölge duvarında asılan anma ilanlarından seçiyor.Poogsang’ın sırada ki işi kuzey koreli bir kadını güneye geçirmektir .

Aynı esnada, Güney Kore’ye iltica etmeden önce Kuzey Kore’de yüksek rütbeli bir görevli olan bir adam (Kim Jong-Soo) Milli İstihbarat Teşkilatının(NIS) bölüm başkanı tarafından (Han Ki-Joong) Kuzey Kore hakkında bir rapor yazmaya zorlanmaktadır. NIS ajanları tarafından korunmasına rağmen Kuzey Koreli adam hala K. Kore ajanları tarafından öldürüleceği korkusunu taşımaktadır.Bölüm başkanından sevgilisi In-Ok’un (Kim Gyu-Ri) Güney’e getirilmesini talep eder. NIS, Kuzeyden insan kaçırmakta uzman birinin varlığını öğrenir ve Silahsız Bölge’ye bir ilan yerleştirir.İlanı gören Poongsan  adamlarla görüşmek için buluşur ve kadını getirmek üzere anlaşırlar.

Kuzeyden güneye gizlice geçirirken kuzeyli askerlerin onları görmemesi için nehirden geçip çıplak bir şekilde çamura bulanmalılar. O sahneyi nasıl çektiler acaba ben olsam utanırdım . Sanat için soyunmak dedikleri bu olsa gerek 🙂 .Neyse poongsan ve kadın güneye bir şekilde geçerler geçerler ama asıl iş bundan sonra başlıyor.Kuzeyli kadın sevgilisi olan yaşlı adama teslim edildikten sonra poongsan  nıs görevlileri tarafından tutuklanıyor daha sonra onların elinden kaçıp kuzeyli kadın ve onun sevgilisini kaçırıyor .

Resimde gördünüz yaşlı ajusshi kuzeyli kadının sevgilisi adam öldürülme korkusu yüzünden kafayı yemek üzere kadını kuzeyden getirtdi ama onun poongsanga aşık olacağını hesaba katmadı zavallı adam hem hayatından hem sevdiği kadından oldu .Yalnız şunu belirtmekte fayda var ben adamın tamamen sexs bağımlısı olduğunu düşünüyorum çünkü bu araba sahnesinde poongsangı araban indiriyor ve kadınla arabada birlikte oluyorlar bu nasıl bir mantıktır yahu bu işin ne acelesi var arabada olacak iş mi biraz sabret evine gidince ne yaparsan yap resmen azmış .Neyse adam sevgilisi ve poongsan arasında bir şeyler olduğunu anlar ve kadına tokat filan atar daha sonra poongsangın kafasına demir bir sopa geçirir oradan ayrılırlar .Daha sonra   adam kuzeyli kadına sürekli şiddet uygular poongsan’a karşı bir şeyler hissettiği için  tabi kadın ülkesine geri dönmek istediğini söyleyince daha da kızar ve kadını ve kapatır.

Arabada sevgilisiyle birlikte olduktan sonra arabanın penceresinden poongsana bakarken bir fotoğraf. Poongsan da zavallı hiç bir şey yapmadan öylece duruyordu 🙂 .Film sonundan bahsedecek olursam kuzey koreli kadın nıs ajanları tarafından poongsan”ın yanına gönderiliyor.

En güzel sahnelerden biri işte aşklarını birbirlerine itiraf ettikleri an 🙂

Bu sahnede öpüşüyorlardı hemde hiç nefes almadan 🙂 . E tabi birbirlerina kavuşmuşlar dururlar mı hiç. Yalnız ilk hamlenin kadından gelmesine şaşırdım . Nasılda yapıştı poongsanın dudaklarına gerçi kadının öpmesi çok normal çünkü zavallı poongsancımın gözünü açmaya bile mecali yoktu o anlarda o kadar elektiriği bende yesem bende açamazdım herhalde 😀 .Neyse tekrar film sonuna dönüş yapayım ,kadının sevgilisi  kuzey kore’nin ajanları tarafından öldürülüyor aslında bu yaşlı ajusshiyi öldürme işini poongsana yaptıracaklardı ama adam ölmeden son bir kez kuzeyli kadını yani sevgilisini görmek isteyince poongsanda dayanamayıp izin verdi buna .Adam tam kadına onu ne kadar sevdiğini söylerken ne kadar üzgün olduğunu söylerken kuzey korenin ajanları adamın arkasından boynuna ip geçirerek boğdular adamı  çok üzüldüm o sahnede ölürken bile kadını görmek istedi aslında kadına da kızıyorum bir yandan sen ta kuzey korelerden sırf bu adam için gelmedin mi ? ilk defa gördüğün birine nasıl bu kadar sevgi beslersin .

photo178648

Tekrar film sonu diyerek ( bir gelemedin şu sona diyeceksiniz napayım araya kendi yorumlarım girince böyle oluyor idare edin artık 🙂 ) poongsancım ajanların elinden kurtuluyor kadın ise ajanlar tarafından öldürülüyor .Ama nasıl bir ölüm kadına önce sevgilisinin aldığı pırlanta kolye ve yüzüğü yutturuyorlar sonra kadın bunların elinden kaçıp kendini nehre atıyor derken kadını nehirden tekrar bulup çıkartıyorlar ama pırlanta yüzük kadının içinde olduğu için kadının karnını parçalayıp içindeki yüzük ve kolyeyi alıp kadını bir köşeye atıyorlar . Poongsan bunları bulup sevdiği kadını o halde görünce çok ağlıyor ama sevdiği kadına bu yapılınca o hiç boş durur mu oda  kadına bunları yapanları tek tek yakalayıp bir odaya hapsedip birbirlerini öldürmelerini sağlıyor . Ve sonunda kendi yine kuzey sınırından güneye geçerken kuzey askerler tarafından çok acımasızca öldürülüyor . Ohh sonunda bitti bitebildi . Bir an hiç bitmeyecek sandım :D. 121 dakika 3 saniyelik bu dram yapımı sizde izleyin derim tabi bu tür filmlerden hoşlanıyorsanız film izledikten sonra film hakkındaki düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim 🙂

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s