Yine mi music ?

Başlıktanda anlamıssınızdır Bu blog yazarı yine mi müzüik videoları paylaşmış ? demissinizdir kesin. Valla nedeseniz haklısınız ama napim görünce dinleyince dayanamayıp ekliyorum bloga 😀

NAVI_DIARY

Navi_K.Will

A Sad Love Song _ Davichi


Davinci şarkılarıyla bozdum kafayı bu ara acayip iyi geliyor tavsiye ederiz yani ;)Ayrıca videonun vermek istedigi mesajda çok güzel en azında türkiye de çekilen abuk sapuk insanların seslendirdigi şarkılara çekilen kliplere nazaran 🙂

Gilme and Jeong yeop ”Why baby why”


Bu şarkıyı sırf jung yeopun o güzel sesi için yayınladım kadının sesini hiç beyenmedim zaten bu tarz müzikten hoşlanmıyorum 🙂

K.Will_Miss Miss And Miss


It’s Okay Even If It Hurts – Seohyun (SNSD)

Son olarak yine navi’nin seslendirdigi bir dizi ostu veriyorum :)City hunter dizisindeki savcı oynuyor dikkat çekerim .

Bir Cevap Yazın

