K.will_Unable To Love

4 thoughts on “K.will_Unable To Love

  1. nabrut Ekim 23, 2011 / 4:36 pm

    tatlım boys ower flowers ı izledin mi?
    22. bölüm 29. dkikasında bir şarkı var nerden bulabilirm.ostlarının içinde yok da:))

    • wasabi Ekim 23, 2011 / 7:47 pm

      evet izledim izlemez olurmuyum bay lee min hoyu o dizide tanıdım şarkıya gelince adı eyer yanlış hatırlamıyorsam T-Max – Fight The Bad Feeling di yani benim mp3ümde öyle kayıtlı sen bir bakarsın youtubeden umarım yardımcı olabilmişimdir 🙂

  2. nabrut Ekim 23, 2011 / 8:08 pm

    eveeeetttt senden öğrenebileceğimi biliyordum 🙂 aradım ama bulamayınca kesin wasabi biliyordur dedim :))
    sağolasın bütün osta bayıldım da bu şarkı çok şirin 🙂

Bir Cevap Yazın

