Super Junior -**A_cha**

Super Junior A_cha isimli mini ablümlerinin tanıtım videosunu ve şarkısını yayınladı çok bekledim sonunda 21 saat önce youtube düştü . En kısa zamanda şarkılarına klipte  çeksinler  çünkü çok güzel ayrıca A day ve Andante  şarkılarınıda indirdim onlarda dinlenmeli. Şimdi tanıtım videosunu veriyorum ^^


Elfler çıldırdı bu tanıtım videosunu gördükten sonra çıldırmamak mümkünmü şarkının tamamınıda dinleyin sizde çıldıracaksınız 21 saat önce eklendi bu video hadi sizde dinleyin 😀

işte muhteşem klip sonunda yayınlandı 😀

Bir Cevap Yazın

