Sarangni – Aşk Yeniden


Filme bi heycanla başladım o muhteşem film afişini gördükten sonra. Baktım filmin başlarında iş yok dedim dur bekle izle biraz daha belki beklersem ilginçleşir ama nerde film sonuna geldim ve filmi bitirdim boşa zaman kaybı olduğunu anladım aslında başlarken de anlamıştım ama belki bi umut güzeldir yalanıyla avuttum kendimi yani anlayacanız benim 1 saat 56 dakikam boşa gitti 😀 .Ama yinede filmi bloga koyuyorum belki sizde izleyip boşa vakit geçirmek istersiniz eyer izleyip benimle aynı düşünüyorsanız lütfen yorum bırakın. Ha izlediniz ama çok beğendiniz o zamanda yorumunuzu yazın ben beğenmedim sizde beyenmiceksiniz diye bir şey yok tabi ^^


Filmin videosunu koymadan bir foto daha paylaşmak istiyorum. Film içinde en çok beyendigim sahne bu ^^

from on .

3 thoughts on “Sarangni – Aşk Yeniden

  1. nabrut Eylül 7, 2011 / 5:58 pm

    neyse izleyip bışa zaman geçirmemem gerektiğini öğrenmiş oldum riske girmenin anlamı yok 🙂

  2. Yasemin Eylül 8, 2011 / 7:28 pm

    canım benim, ohhh blogun bu haliyle de cok guzel olmus ellerine saglik… hmmm dedigin gibi filmin afisi guzel gorunuyor ama bence bosa zaman kaybetmemissin kritik yaparak bizi uyariyorsun 😉 film elestirmenleri boyle dogar…
    kimbilir belki sende elestirmen olabilirsin ^^
    gorusmek uzere (sana bir film yorumu borcum var ^^) sevgiyle!!

  3. wasabi Eylül 9, 2011 / 9:52 am

    yasemin ablam tatlil dönüşü fırsat bulup bloga yorum yazmana ögle sevindim ki ^^ film eleştirmenleri böyle dogar diyip benim havalar uçmama neden oldun şuan böyle düşünmene gerçekten çok sevindim 🙂 kimbilir seninde dedigin gibi bende bu yönde kendimi geliştirebilirim ama yolun çok başındayım daha .ablacım bu güzel yorumun için çok teşekkürler çok mutlu oldum tekrar görüşürüz inşallah ^^

Bir Cevap Yazın

