Hüzünden Öte – More Than Blue

Yapım:2009 ~ GüneyKore
Tür:Dram, Romantik
Yönetmen:Tae-yeon Won
Senaryo:Tae-yeon Won
Süre:1 saat 45 dk

Bu filmi izliyeli yaklaşık 1 ay kadar oldu ama hala fırsat bulupta bloga yazmak istedigim filmlerin başında hüzünde öte 🙂 .Filmin konusundan kısaca bahsedersem K ve Cream çoçukluktan beri arkadaşlar . K nın ailesi ona büyük bir para bırakmıştır  Cream de ailesini tarafik kazasında kaybetmiş bir genç kızdır bu ikili lisede tanışırlar ve tanıştan kısa bir süre sonra cream k’nın evine yerleşir.Bu ikilinin nasıl bir ilişkileri oldugunu hala çözemedim filmin ilk başlarında bazen çok yakın arkadaş bazen karı koca gibi sürekli kavga eden ikili bazen  birbirlerine çok aşık bir sevgili bazende abi kardeş gibi bir ilişkileri vardı . Ama daha sonra anladım ki bütün bunların yanında K , cream’e içten içe gizli bir aşk besliyo. Dedim madem bu oglan bu kıza aşık onu bir adamın bir kadını tanıması kadar tanıyıp onun hakkında herşeyi bilmesine ragmen niye hala açılmıyo kıza . Utanıyo desem hayır bariz bir şekilde çok yakın bir ilişkileri var .Ama işte işin içerini ögrenince pek öyle diilmiş. O içerige gelecek olursam oda K’nın ölümcül bir hastalıgı olup birkaç aylık ömrü oldugudur.neyse bütün bunlar olup biterken bu cream sürekli çorap degiştirir gibi sevgili degiştiriyor. Tabi K da bunları oturup izlemekle yetiniyor.ama sonra K durumunu ögrenip cream ‘ın yazlız kalacagı düşüncesiyle ona bir koca bulmaya karar veriyor .O adamda cream’ın çalıştıgı radyo programına konuk olan  doktoru Ju-hwan .K cream için bu adamın araştırıp onunla evlendirmek için adamın sağlık raporlarını bile inceler düşünün artık cream’ı ne kadar sevdigini( aha ahhh çektim içimden niye derseniz kaldı mı bu devirde böyle adamlar anca oturup kore filmlerinde seyrediyorum böyle şeyleri 😀 ).Şimdi karakterlerin fotolarını veriyorum.

*Cream (lee Bo Young )

Bu kızı hiç sevmedim kocasına   yaptıklarından sonra . Zaten ölecek bi adam için niye başka bir adamın hayatını mahvetti ki ? Sadece bunu sormakla yetiniyorum.

*Ju-hwan(Beom-Su Lee )

Cream tarafından ayartılıp gözde fotografçı nişanlısından ayrılan adam 😀 Ne çok sevdim bu adamı ben niye bilmem . Hani herkes filmi izlerken bir karakteri daha çok sever ya işte bende bu adamı sevdim . Başlarda cream’e  aşık olmasada sonra onu çok seven bir koca oldu . Ama işin kötü yani aslında cream tarafından sevildigi için degil k’nın istegi oldugu için evlenmeleriymiş.

*Kay *k* (Sang Woo Kwone)

Buda k . Sevdiği kadına hastalıgından dolayı açılamayan ama onun mutlu olması için onu başka bir adamla evlendirmeyi  isticek kadar onu seven biri . Aslında  bu karakter için kararsız kaldım tamam hasta ölüyor ve ölürken sevdigi kanının mutlu olmasını istiyor anladıkta niye bunu başka bir insanın hayatını degiştirerek yapıyor.Ölüp gidicen zaten madem onu mutlu etmeyi bu kadar çok istiyosun onu başkalarıyla evledirmeye kalkıcana onu sevdigini söyleyip onunla zaman geçirsene niye herkese azap çektiriyosun ?

*Ae Yeong Jeong ( doktorun nişanlısı )

Neyse filme tekrar dönim 😀 karakterler hakındaki yorumlarımı yazarken filmi unuttum 😀 .Film şöyle devam ediyor. K’ doktoru nişanlısından ayırıyor. O nasıl oldu derseniz doktorun nişanlısını tehdid ederek .Sonra cream le doktoru güzelce evlendiriyo .Şimdi biraz daha filmden kareler 😀

Cream’ın doktoru ayartma aşamasında oldugu sahnelerden 🙂

En çok bu sahneyi sevdim öpüştükleri için diil birbirlerini sevdiklerini düşündügüm için  dedim tamam bunlar artık birbirlerine aşık oldular ama öyle diilmiş o ayrı mesele .

**Bu ikisi evleniyolar .Evlilikleri sonunda cream ölüyor. Şöyle bir gerçekte ortaya çıkıyor oda cream k’nın hasta oldugunu zaten biliyormuş bunu bildigi için k’nın onları birleştirmesine hiç ses çıkarmadan onun isteklerini birşeyden haberi yokmuş gibi devam etmiş.Yani anlıcanız  bütün olan hikayenin baştan sonuna kadar kandırılan zavallı doktora olmuş .Şimdi filmin videosunu veriyorum.

Videoyu sinema. org sitesinden aldım izliyenler onuda bilsin 🙂
Dipnot: Karakterler hakkında hep kendi düşüncelerimi yazdım ve bu biraz sert oldu galiba özellikle k ve cream hakkında olanlar ama tabi siz izliyenler çok daha farklı düşünebilirsiniz bu yüzden filmi izledikten sonra yorumlarınızı yazarsanız sevinirim .

2 thoughts on “Hüzünden Öte – More Than Blue

  1. nabrut Eylül 1, 2011 / 2:14 pm

    blogunu page 5 e kadar okudum…bayram dolayısı ile devamını sonraya erteledim.çünkü atlamadan hepsini okumak istiyorum :)) konu kore olunca :DD
    bu hanımların 🙂 modasına bende bayıılıyorum ama şimdilik sadece uzaktan …
    hayırlı bayramlar..

    • wasabi Eylül 2, 2011 / 5:03 pm

      bikaç gündür ugruyamadım bloga malum bayram ^^ bloga yazdıklarımı okumana gerçekten çok sevindim sanada hayırlı bayramlar nabrut 🙂

Bir Cevap Yazın

