Amy Winehouse – Back To Black

Bazen diyorum kendi sonunu kendi eliyle hazırladı bazende ben en azında başkaları gibi onun yaptıklarıyla yargılamamalıyım .Keşke bu kadar genç yaşta ölmeseydi demekle yetiniyorum sadece .Hem kendi adına hem milyonlarca seveni adına hemde yapmış oldugu o güzelim şarkılarına ve o inceden inceye işleyen sesine  çok yazık oldu . Amyi 9 end 2 outs dizisinde çalan ost müzügi back to back tanıdım o nasıl bi ses tonudur dedim içten içe.Aslında onu daha önceden de uyuşturucu yüzünden bikaçkere  görmüştüm medyada ama diziyi izledigim sıralarda dinledigim bu essiz parçanın onun tarafından seslendirildiginden haberim yoktu.Bunu anladıgımda onu yapmış oldugu bu güzel şarkılar adına yargılamamalıyım  dedim sonuçta nasıl bir yaşantısı olursa oldun herkes kendi yaptıklarından kendi sorumludur .Ve işte o şarkı 🙂

2 thoughts on “Amy Winehouse – Back To Black

  1. melis Temmuz 28, 2011 / 1:46 pm

    çok güzel bir şarkı seslendiren kadına çok üzüldüm doğrusu yazınız için teşşkrlr

    • wasabi Temmuz 28, 2011 / 3:03 pm

      bende çok üzüldüm

Bir Cevap Yazın

