**SungKyunkwan Scandal**

Uzun zaman önce izlediğim bir çok blogda okuma fırsatını bulduğum ama kendi blogumda bir türlü kısmet olupta yazamadığım benim yeppuda  dizimi şimdi tanıtmaya başlıyorum 😀 İlk  önce  aşkım joong-ki song yani dizideki adıyla yeorim le başlıyorum yazıma .Song Joong Ki (Yeorim)

Yeorim  😀 bu dizide tanıdım onu ve çok sevdim bir insan nasıl bu kadar kendini sevdirebilir ben hala çözemedim .Çok akıllı sevecen yaramaz çocukdan farkı olmayan, çok masum görünse de aslında bir o kadar şeytanca fikirler üretip insanların yalanlarını tuzaklarla ortaya çıkaran ,insanları çok kolay yola getirip onlara istediğini mutlaka yaptıran zeka küpü  🙂 . Daha onun hakkında neler yazacam  da işte kelimerin bittiği an olur ya benim kisi o hesap aklıma yazacak şey gelmiyor doğrusu .Dizide şu yazdıklarımın hepsini birden canlandıran bir karakter.

Çok fena çok bu yeorim burda kim youşik’e neler çektirmişti 😀 Bu kız bir tek bundan korkuyor cin gibi  şıkıştırıyor kızı 😀

Uhm Hong Shik (Mon je şin :kızıl elçi) Dizideki 2. adamım 😀 yeorim’in kankitosu okulun haylaz çoçuğu asi prensi 😀 dediğim dedik köfte dudaklı oğlan 😀 . Kendisi bir bakan oğlu abisini çok yakın bir zamanda kaybetmiş ve bu yüzden krala ve onun birkaç adamına kin güden ve bunu da kızıl elçi adıyla insanlara duyuran bir halk kahramanı diyelim kısaca.Dizdeki kim you şik karakterine baştan bir ilgi duyan ona her zaman yadım etmeye çabalayıp arkasında duran onu kimsenin ezmesine izin vermeyip ona karışan her kese bir ton dayak atıp yollayan bu oğlan ne kadar çabalasa da bizim erkek kılığındaki kızı diyer bir bakan oğlu olup aynı okulda okuyan oda arkadaşı olan  doğruluk abidesi  lee son jun (Micky YooCheon) kaptıran bir yakışıklı 😀 .(dipnot:kızı her gördüğünde hıçkırmaya başlıyor  ve yeorimde bunun farkında ^^)

Ah ah canlarım benim yerim sizi kkk!!! ~*~ 😀 😀

Lee son jun(Micky YooCheon)

Doğruluk timsali bir örnek kendisi 😀 .Asyanın 1 numaralı dürüst ve namuslu çoçuğu .Dünyada  eşi benzeri olmayan tek çekik gözlü insan 😀 ..Dizideki erkek kılına girmiş karekterimiz kim you şiki devlet memuru olabilmesi için yardım etmiş bulunan daha doğrusu kim you şik’in memurluk sınavında kopya verdiği ortaya çıkınca onu bu durumdan kurtara adam 😀 başlarda kim you şikten hoşlanıyor ama onun erkek oldugunu sanıp ondan uzak duruyor .Daha sonra onun erkek değilde bir kız olduğunu öğrenince artık kendini tutamayıp sevgilisi yapıveriyor kızı 😀 tabi olan kızıl elçiye oluyor o da ayrı mesele 😀

Kim yoon şik (Park Min Young)

Ve kim you şik 😀 Bizim erkek sanılan kız çoçuğu.Babası kral tafından çok sevilen bir devlet memuruydu fakat babası ölünce annesi ve hasta abisine bakmam için abisinin yerine geçip önemli edebi eserleri daha doğrusu çevirisi yapılmamış edebi eserleri anlaşmalı olduğu bir saafçı sayesinde parayla çevirme başlayıp ailesine bakan bu genç kız kendini  belli miktar para karşılığında   zengin bir tüccarın ogluna kopya vermek için girdiği sınavda sınavı kendi geçerek devlet memurluğuna giriş yapıyor.Artık hayatına bir erkek olarak yaşamaya karar vermiş biri ama he rşey ortaya çıktığında çok daha farklı bir yaşam sürecek .Ayrıca bizim doğruluk çoçuguna aşık olacak 😀

ikisinin konuştukları bir sahne ^^

Lee son jun agladı .Kim you şik’in gözleri doldu 😦

Uyuma moduna geçecekleri an ^^

Ve sonrası 😀

Okul başkanı (Tae-su Jeon )

Baştan beri kim you şik ve onun oda arkaşları kızıl elçi ve lee son jundan hoşlanmayan bu oglan yanlış hatırlamıyorsam savaş bakanının oğluydu.Aynı zamanda babası tarafından da zorla fahişelik yaptırılan ülkenin en ünlü kızından hoşanıyor ama tabi babası oğlundan çok daha önce yapmış yapacağını 😀 neyse o fahişenin bir gif’ini paylaşmak istiyorum ^^ .

İşte bu kadın ülkenin en gözde kadını bütün erkeklerin arzuladığı bir faişe tabi herkes onunla olamaz anladınız üzere sadece zengin saray adamları onun yatagına girebilir.Ama yinede bizim okul başkanı kör kütük aşık bu kıza 😀 kalp işte söz dinlemiyor napsın çoçuk 😀 .Yanlız şöyle bi gerçek varki bizim okul başkanının  sevmedigi kadar var bu kim you şik çünkü bu fahişe kim you şikten hoşlanıyor ama tabi kim you şik’i erkek sanıyor kız oldunu bilseydi sevmezdi 😀 .İşte o yüzden okul başkanının en büyük düşmanı olacak bu bizim kız 😀 😀

ŞİMDİ  DİZİDEN  BİRKAÇ   KOMİK KARELER VERİYORUM

Kim you şikin kalbine iniyordu az kalsın bu sahnede .E ama lee son jun ne yapsın çoçuk içmiş bir şey hatırlamıyor  ondan çok rahat davrandı kkk!!! ~*~:D 😀  .

Her şey çıktı ortaya 😀 

Ve mutlu son e nasıl mutlu son olmasın lee son jun’un kulakları ağzında olur tabi hoşlandığı çoçuk aslında erkek değilde kızmış 😀 😀 daha ne ister .

Ve en çok sevdigim kare 😀

 SON OLARAK DİZİNİN ANİME VERSİYONUNDAN FOTOLAR

Ve yazımı burada sonlandırıyorum sizde en kısa zamanda bu diziye başlayın derim özellikle stress atmak istiyenler çok güleceksiniz 🙂

4 thoughts on “**SungKyunkwan Scandal**

  1. abdurrahman Temmuz 23, 2011 / 5:08 pm

    çok güzel açıklamışsın.harika bi dizi gerçekten izlerken çok eğlendim.herkese tavsiye ederim.

  2. GumihoSeeksik Temmuz 26, 2011 / 6:22 am

    ilk başlarda kim yoon hee’ye çok kızmıştım Geol Oh’a ya pas vermedi diye ama daha sonra Lee Seon Joonla olmasına çok sevinmiştim 🙂

    • wasabi Temmuz 28, 2011 / 3:04 pm

      bende geol oh la olamamasına çok üzüldüm şahsen çünkü eyer onunla olsaydı diziye ki olaylara çok daha gülebilirdim gibime geliyor 😀

  3. zeynep Kasım 24, 2013 / 8:03 am

    ben zaten diziyi izlemistim ama yine okumak istedim cok guzel olmus song joong ke yi anlatimina bayildim cokdogru bi an yeorimin kim yoon sikten hoslanacagini dusundum ama iyiki hoslanmamis yoksa uzulecekti neyse.benden bu kadar elinize saglik *^_^*

Bir Cevap Yazın

