Speed Scandal_Anında Scandal

Bu filmi izleyeli çok olmadı ama fırsatını bulup bir türlü yazamamıştım 😀 neyse şimdi yazıyorum .Yazının başında hemen söylüyorum bak demedi demeyin mutlaka bu filmi izleyin izlerken çok gülmüştüm eyer gülmek istiyorsanız mutlaka sizde izleyin bu filmi 😀 Evet filmi anlatmaya geçiyorum. NAM Hyun-soo bir zamanlar gençler arasında popüler olan bir yıldızdır fakat ilerleyen zaman ve yaşı yüzünden ünlü bir radyo programı sunucusu olarak hayatını devam ettirmektedir ( yani şunu belirtmede fayda var bu yaşına rağmen hala kendini bir yıldız olarak görüyor 😀 😀

Neyse bir yaptığı yayın sırasında programı takip eden ve program takipçileri tarafından da bilinen bir dinleyici yayına bağlanır ve hüzünlü hayatından yayında bahseder ve bizim kendini yıldız sana NAM Hyun-soo bir soru yöneltir ve der ki sizce babamı bulup onunla konuşmalımıyım ? Tabi bizim NAM Hyun-soo olanlardan habersiz kıza yayında baya bir gaz verip işte bence babanı bulmalısın ona başından geçenleri anlatırsan seni anlar gibisinden ögütler veriyo .V e aradan belli bir süre geçtikten sonra NAM Hyun-soo’nun evine bir gün bir genç kız yanında ufak bir çocukla dayanıp ona ben senin kızınım buda senin torunun diyoo 😀 😀 tabi bizim NAM Hyun-soo şok içerisinde olanları kabul etmeyip yalanlıyor  işte sen benim kızım olamassın annenle aramızdaki ilişki ben çok genç yaştayken yaşandı hem senin annen benden birkaç yaş büyüktü filan diyor 😀 ama boşuna kız burada babasının evinde kalmaya çoktan karar vermiş bile 😀 Tabi  NAM Hyun-soo bunu duyunca hemen reddediyor olmaz burda kalamassın filan diyo gerçi hala kızında kendi kızı olduğuna inanmadığı için Jung-nam’dan (jung nam genç anne yani sunucunun kızı 😀 ) DNA testi istiyor kızda hay hay deyip kabul ediyor testi yaptırmayı 😀 Test yapılana kadar bizim kız ve onun fırlama çoçugu 😀 NAM Hyun-soo’un evinde kalıyor 😀

Speed Scandal_Anında Scandalİşte resimdeki de genç yaşta bir fotoğrafçı olan erkek arkadaşından hamile kalıp ona haber vermeden onun çocuğunu doğuran genç anne 😀 😀 .neyse konuya devam edim 😀 . Bizim kız DNA testini yaptırana kadar NAM Hyun-soo’nun yanında kalır .DNA testinide NAM Hyun-soo yakın arkadşı olan veteriner Chang hoon_lee  (Sung Ji Roo) yapıyor 😀 . Testin sonucu sizinde tahmin ettigi üzere pozitif + 😀 .Neyse olanlara hala anlam veremeyip şaşkın olan NAM Hyun-soo kızı ve oturunyla yaşamaya başlıyor .Başlıyor başlamasına da bu olayı adının scandala karışmaması için saklamaya karar veriyo kızı ve torununa da bunu bin kere tekrarlatıp ezberletiyor 😀 😀 😀 ne gülmüştüm o sahnelere  😀

NAM Hyun-soo=Bu senin deden ,Üç tane oglu var ,ikincisi benim babam, en büyük oglunun iki tane oglu var.

Jung Nam=Ama soyadlarımız farklı

NAM Hyun-soo=Tamam biri kız o zaman soyadları farklı olur.

NAM Hyun-soo=aişşşşşşşşş

Jung Nam=niye bu kadar çok oglu var

NAM Hyun-soo=ne bilim onları ben dogurmadım ya 😀 😀

işte bu sahneyi çok gülmüştüm 😀 şimdi bide torunun kreşe götürürken ki hatırlatmaları verim nasıl o yaştaki çoçuga bu kadar şeyi ezberletti ben bile anlamadım çoçuk mübarek bülbül gibi şakıyoduu 😀 😀

NAM Hyun-soo=Ben kimim

Gi-dong=dayım

NAM Hyun-soo=nereden dayınım

Gi-dong=dedemin ikinci oglunun oglusun

NAM Hyun-soo=ya senin ailen

Gi-dong= minik oğlan küçük emrah gibi boynunu büküp acıların çoçugu kıvamında boynunu eyer 😀

NAM Hyun-soo=güzel :D(kafasına vurup  😀 )

Neyse bunlara baya baya birlikte yaşamaya alışırlar .İşte sabah kahvaltıları minik oglan ve dedesinin tavırları dedesinin çoçugun  kreş ögretmenine aşık olması çoçugun dedesine çasusluk yapıp dedesine ögretmenini ayarlaması daha bi sürü şey 😀 Tabi bu arada Jung Nam’da NAM Hyun-soo’nun radyo yayınındadaki bir yarışmaya katılıyor e yarışmayı kazanıyor.Tabi NAM Hyun-soo’nun çalışma arkadaşlarının Jung Namı kızı oldunu bilmiyorlar .Bu arada NAM Hyun-soo ‘nun çalışma arkadaşlarından biri Jung Nam hakkında çok sexsi taşralı olmasına ragmen gögösleri çok güzel ben zaten küçük gögüslülerden hoşlanırım diyince  NAM Hyun orda bi şiddetleniyo bi bagırıyo arkadaşına babası olunca tabi bi sinirleniyoo 😀 o anda sinirlenince ne kadar  karizmatik göründünü anladım NAM Hyun ‘un 😀

Neyse bunlar yaşanırken bizim geç anne Jung Nam’ın erkek arkadaşı piyasaya çıkıyo 😀 Çoçunun babası 😀 .Jung Nam ‘ı radyo programında duyunca ona ulaşıp onunla tekrar buluşuyor 😀 Ona aşkını tekrar ifade ediyo neyse bunlar artık beraber beraber olmasına da bizim pısırık aşık sang_yoon Jung Nam’ın babasını jungnam’ın sevgilisi sanıyor ve jung nam ‘ı onu terketmesi için ikna etmeye çalışıyor jungnam da sinirlenip onu terkediyor hiç degişmemişsin deyip .Onunda fotosunu verek 😀

Neyse bunlar ayrılıyorlar ama çocuk salya sümük aglıyo kıza aşık bırakmak istemiyor ama ne bilsin kızın babası olduğunu NAM Hyun-soo 30 yaşlarında bir genç adam her ne kadar star olmak için biraz yaşlanmış olsada 😀 Sang_yoon jung nam ‘ı tehdit ediyor onun işi bitti diyor görmeniz lazım o sahnedeki halini uçtu resmen o pısırık adam gitti sanki mafya babası geldi yerine 😀 bir tehdit savuruyor görün gitsin .jung nam böyle olunca kızıyor ve onu terk ediyor.Bu  sang_yoon bir de kızla babasını fotosunu çekmiş eyer onunla olmaya devam edersen bu fotoları bir muhabire veririm ve onun işini bitiririm diyor napsın garibim aşk işte neler yaptırıyor insana 😀 😀 Neyse bütün bunlar olurken jung nam babasının  yarışmasında şarkı söylemeye devam ediyor yalnız yarışma günü yaklaşınca babasıyla kapışıp evi terk ediyor bütün suç babasında kıza o kadar laf saydı kız durur mu durmaz tabi kalktı gitti evden .kız bir lokantada çalışıp orada yatıp kakmaya başlıyor  sonra bir gün yine lokantada çalışırken babasının programını dinliyor babası yaptığından pişman olmuş kızına eve geri dön sinyali veriyor yarışmaya da az kalmış zaten kızda yarışma günü alıyor oğlunu da gidiyor yarışmanın yapıldığı yere . işte babasıyla karşılaşıyor konuşuyor sonra tam yarışma zamanı minnik oğlan kayboluyor hepsi şu NAM Hyun-soo’nun bir scandal yaptığını açıklamak için uğraşan uyuz muhabirin işi .sonra herkes oğlanı arıyor. polisler minik çocuğu bulup getiriyor anne ve dedesine veriyor o sırada sang_yoon’da karakolda NAM Hyun-soo’a saldırıyo garibim aldatılmanın  öfkesiyle o sırada kız barıyo o benim sevgilim değil babam kaybolan çoçuk senin oğlun deyince sang_yoon tabi şok geçiriyor  ve soruyor NAM Hyun-soo ya peki sen kimsin ? NAM Hyun-soo ben onun babsıyım diyip bi güzel agzını burnunu kırıyo damadın 😀 Hahaaaaaaaaaaaaa beni görün o an gülmekten öldüm bittim 😀 .Kayınbabasında bir özürler filan diliyo ne yalakalıklar yapıyo görün 😀 . Oglan bulundu herşey ortaya çıktı çıkan scandal  şu sinir muhabirin scandalıyla unutuldu bide minnik oğlanın kreşte ailesiyle konser vermesiyle iş tatlıya bağlandı anlıcanız süper bi film süper bi son oldu 😀 Herkese izlemesini şiddetle tavsiye ediyorum .

Bir Cevap Yazın

